Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور جدید تمرینات تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از صبح امروز (سه‌شنبه) در مجموعه انقلاب آغاز شد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بوکس، دور جدید تمرینات آماده سازی تیم‌های ملی نوجوانان و بزرگسالان بوکس کشورمان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی آسیا به ترتیب از روزهای چهارم و ششم فروردین ماه  آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تیم ملی بزرگسالان ایران تا روز اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا(بیست و ششم فروردین ماه) با حضور اعضای کادر فنی تیم ملی، در ورزشگاه انقلاب تهران پیگیری می‌شود. این دور از اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان کشورمان تا بیست و چهارم فروردین ماه ادامه پیدا خواهد کرد و پس از مسابقات قهرمانی کشور و امتحانات درسی بوکسورهای نوجوان مجددا پیگیری خواهد شد.

در این مرحله از اردوی تیم ملی بزرگسالان 18 بوکسور حضور دارند و احتمالا مقصودی و رضایی هم تا فردا به نفرات حاضر در اردوها اضافه خواهند شد. اردوی تیم ملی نوجوانان نیز با 23 ورزشکار در حال برگزاری است.

 تمرینات تیم ملی بوکس بزرگسالان زیر نظر اکبراحدی به عنوان سرمربی پیگیری می شود، علی مظاهری و افشین نادری به عنوان مربی کنار تیم ملی حضور دارند.

 همچنین اردوی تیم ملی نوجوانان نیز با سرمربی گری رضا مهدی پور در حال برگزاری است که آقایان رضا قاسمی و ایمان طیبی به عنوان کمک های مهدی پور و مرتضی خفایی به عنوان مربی ادواری در تمرینات حضور دارند.

استعفای رئیس «متهم به قاچاق مواد مخدر» اتحادیه جهانی بوکس


انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بوکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا