Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@22:59:01 GMT

عامل شهادت استوار دوم حسن دلاور دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۴۵۴۱

عامل شهادت استوار دوم حسن دلاور دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی ناجا از دستگیری عامل شهادت مامور پلیس راه خاش با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردارمحسن حسن خانی  اظهار کرد: ساعت ۱۱ و بیست دقیقه دوم فروردین ماه سال جاری، راننده یک دستگاه وانت قرمز رنگ پلاک مخدوش در کیلومتر ۲۵ محور خاش-زاهدان محدوده پمپ بنزین "کلچات" به صورت عمدی در یک اقدام ناجوانمردانه با استوار دوم " حسن دلاور" از کارکنان پلیس راه خاش که در پارکینگ حاشیه جاده مشغول انجام وظیفه بود، برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه متأسفانه استوار دلاور به علت شدت جراحات وارده به فیض عظمای شهادت نائل و راننده خودرو تویوتا با سرعت از محل متواری شد.

رییس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: در این راستا چند تیم از افسران زبده پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری عامل این جنایت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار حسن خانی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با کمترین سرنخ های موجود تحقیقات گسترده پلیسی را آغاز و سرانجام روز گذشته با یک عملیات پیچیده اطلاعاتی محل اختفای عامل این جنایت را در یکی از روستاهای حاشیه شهر خاش شناسایی و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اطمینان از حضور این فرد شرور در مخفیگاهش، بامداد روز جاری تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی به همراه تیم هایی از یگان تکاوری وارد عمل شدند و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه او را در حال استراحت در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به معرفی این شرور ۳۴ ساله به دادسرا تصریح کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود، اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی، در هیچ نقطه‌ای از این استان پهناور، احساس آرامش کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دستگیری سيستان و بلوچستان شهادت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پلیس تهران اعلام کرد؛: فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد.

در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

بازسازی صحنه این درگیری ۹ اردیبهشت ماه با حضور سردار عباسعلی فرمانده انتظامی تهران در محل حادثه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090335

دیگر خبرها

  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند