Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه های علمیه گفت:حوزه های علمیه و نهادهای علمی و حوزه ای با تاسی به مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم با فریاد رسا این اقدام غیر انسانی و ضد اسلامی را محکوم و همبستگی خودرا با فلسطین عزیز و سوریه قهرمان و جبهه دلاور مقاومت اعلام می‌نمایند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از مرکز خبر «حوزه»، متن بیانیه آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در محکومیت به رسمیت شناختن سلطه جایرانه رژیم اشغالگر قدس شریف به بلندی های جولان از سوی دولت بی منطق آمریکا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِالظّالِمینَ مُدْرِکِ الْهارِبینَ

به رسمیت شناختن سلطه جایرانه رژیم اشغالگر قدس شریف برجولان از سوی دولت بی منطق آمریکا خبری تکان دهنده و دهشتناک بود، این اقدام مخالف با قوانین بین المللی در شرایطی انجام پذیرفت که  رژیم صهیونیستی درحال هجوم نظامی به غزه قهرمان است ، آن قدر این فاجعه نابخردانه است که حتی برخی حامیان اروپایی این رژیم آدم کش آن را محکوم کردند ، حوزه های علمیه و نهادهای علمی و حوزه ای با تاسی به مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم با فریاد رسا این اقدام غیر انسانی و ضد اسلامی را محکوم و همبستگی خودرا با فلسطین عزیز و سوریه قهرمان و جبهه دلاور مقاومت اعلام می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه های علمیه امت اسلامی و جبهه مقاومت را به ایستادگی در برابر تجاوز به قدس شریف و اشغال فلسطین و جولان و برنامه ریزی برای احیای عزت و تمدن  اسلامی و بازسازی هویت ومجد مسلمانان و استقلال کشورهای اسلامی  فرامی خواند ، کمترین انتظار امت اسلامی و جبهه مقاومت و فلسطین قهرمان و کودکان و جوانان و زنان ستمدیده فلسطین از دولت های مستقل و آزاد و حاکمان کشورهای اسلامی مواجهه سیاسی و اقتصادی با این رژیم و این گونه تصمیم های ظالمانه است،  نکته شایان توجه آن است که ملت های مسلمان از برخی حاکمان کشورهای اسلامی نمی پذیرد که درآشکار و نهان  با صهیونیست ها گفتگو و تعامل کنند و احیانا در این گونه موارد به محکوم سازی ظاهری بسنده کنند و این گونه مواضع منافقانه شکست خواهد خورد و جوانان مسلمان بیدارند و پاسخ مناسب خواهند داد.

 رجاء واثق است که  بفضل الهی  به زودی شاهد خیزش شجاعانه امت اسلامی و دفع شر مستکبران و شکست رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان جایر آن باشیم.

الیس الصبح بقریب.

و ماالنصر الا من عندالله

علی رضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله

 

به گزارش تابناک به نقل از فلسطینی، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگانش تجهیزات تجسسی اشغالگران در پایگاه نظامی رامیا را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین تأکید کرد در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به روستای میس الجبل در جنوب لبنان، رزمندگانش محل استقرار توپخانه و نظامیان دشمن صهیونیستی در پایگاه نظامی الزاعوره در شمال فلسطین اشغالی را با شلیک ده ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادند که منجر به آتش سوزی گسترده شد.

حزب الله تأکید کرد که این عملیات در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شرافتمند آن و در چارچوب پاسخ به جنایت هولناک دشمن صهیونیستی در روستای میس و شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان لبنانی صورت می گیرد.

از سوی دیگر، اصابت یک راکت شلیک شده از طرف لبنان به شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی، باعث به بار آوردن خسارت مالی به این شهرک شد.

مدیر این شهرک در این باره به رسانه های صهیونیست اعلام کرد که حمله راکتی مذکور باعث به بار آوردن خسارت زیاد و تخریب چند واحد مسکونی شهرک نشینان شده است.

هواپیماهای رژیم اشغالگر در واکنش به این عملیات مقاومت، اطراف روستای الطیبه در جنوب لبنان را بمباران کردند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند