Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:20:59 GMT

پل طبیعت مقصد اول گردشگری تهران است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۳۶۳

پل طبیعت مقصد اول گردشگری تهران است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی خشایارفر دبیر جشنواره نوروزگاه شرقی اظهار داشت: امسال  با برنامه‌های طراحی شده و تسهیلات در نظر گرفته شده جهت استفاده از امکانات فرهنگی در اراضی عباس آباد توانستیم این مناطق را به اولین مقصد مردم در نوروز ۹۸ تبدیل کنیم.

خشایار فر ادامه داد: در نوروز ۹۸ پل طبیعت به عنوان اولین مقصد گردشگرانی که در پایتخت حضور داشتند تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعداد بازدیدکنندگان از این مناطق نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزایش ۴۸ درصدی روبرو بوده است.

دبیر جشنواره نوروزگاه شرقی با اشاره به رکورد میلیونی حضور گردشگران و شهروندان تهرانی از پل طبیعت گفت: بر اساس بازدیدی که در روزهای نخست سال از پل طبیعت انجام شده است این مجموعه با بازدید میلیونی اولین مقصد گردشگران و مسافرین خارجی و داخلی بوده است.

وی در پایان گفت: بوستان نوروز و میدان مشاهیر با اجرای نمایش‌های متنوع میدانی، جشن‌های شبانه، شهر کودک، نمایشگاه هنر بومی ایران و اجرای برنامه‌های شاد تا ۱۲ فروردین هر شب تا ساعت ۱۲ میزبان شهروندان تهرانی و سایر استان‌ها خواهد بود. از این رو انتظار می رود رکورد بازدید میلیونی از پل طبیعت و مجموعه اراضی عباس آباد برجای بماند و همچنان مردم این مناطق را به عنوان اولین مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

گفتنی است؛ تجربه سال‌های گذشته به‌ویژه از زمانی که پل طبیعت در مجموعه عباس‌آباد راه‌اندازی شد، نشان می‌دهد که شهروندان تهرانی نوروز در مجموعه بوستان‌های عباس‌آباد سر می‌کنند؛ سفری که به پل طبیعت ختم می‌شود.

کد خبر 4576229

منبع: مهر

کلیدواژه: پل طبیعت پایتخت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در روز‌های گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شد. آنطور که وزارت نیرو اعلام کرده، این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد. ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان. 

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات گفته: پس از آگاهی از این اقدام متصدی این مجتمع ورزشی برکنار شد و با پایان تحقیقات پرونده برای ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود. 

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود. دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

و چمدان‌هایی که دیرتر از صاحبانشان به مقصد رسیدند!

 این چمدان‌های بی زبان به علت بدی آب و هوا سوار هواپیما نشده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید