Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس آلمان اعلام کرد که شهرداری‌های چندین شهر آلمان بعد از دریافت تهدیدهای ایمیلی تخلیه شدند. تعدادی از این تهدیدها، تهدید به بمب‌گذاری بود که نیمه شب گذشته توسط ایمیل ارسال شده بود.

پلیس اوگزبورگ در جنوب آلمان در توییتی اعلام کرد: «تهدید علیه شهر اوگزبورگ دریافت و شهرداری تخلیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حال تحقیق هستیم.»

پلیس در شهرهای غربی «نوی کرشن» و «کایزس لاترن» و شهر شرقی «چمنیتس» و شهرهای مرکزی «گوتینگن» و «رندنزبورگ» هم پیام‌های مشابه توییت کرده‌اند.

روزنامه بیلد آلمان به نقل از یک نیروی پلیس نوشت که سطح تهدید تغییر نکرده است.

ژانویه گذشته دادگاه‌هایی در سه شهر آلمان تهدیدهای مشابهی دریافت کردند اما بمب گذاری‌ای رخ نداد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آلمان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس آلمان اردوگاه حامی فلسطین در دانشگاه برلین را جمع‌آوری کرد

پلیس آلمان امروز (سه‌شنبه) اردوگاه تظاهرکنندگان حامی فلسطین در محوطه «دانشگاه آزاد برلین» (Freie Universität Berlin) که خواستار توقف جنگ اسرائیل در غزه شده بود را جمع‌آوری کرد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری رویترز، امروز(سه‌شنبه) حدود یکصد نفر، ۲۲ چادر در محوطه دانشگاه آزاد برلین برپا کردند و به فراخوانی موسوم به «ائتلاف دانشجویی برلین» علیه جنگ در غزه پیوستند.

این گروه دانشجویی خواستار لغو اتهامات کیفری علیه دانشجویان و افراد دیگری شد که با فلسطینی‌ها در دانشگاه‌ها همبستگی نشان داده‌اند.

دانشجویان دانشگاه‌های مختلف برلین با در دست داشتن پرچم فلسطین و سردادن شعارهایی در حمایت از فلسطینی‌ها و محکوم کردن [رژیم] اسرائیل و [دولت] آلمان به تظاهرات پیوستند.

دانشجویان همچنین خواستار ممنوعیت حضور پلیس در محوطه دانشگاه و بازگرداندن دانشگاهیان و کارکنان دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی آلمان شدند که به دلیل مواضع سیاسی خود اخراج یا از بودجه خارج شده‌اند.

پلیس آلمان امروز (سه‌شنبه) در حال جمع‌آوری اردوگاه حامیان فلسطین در «دانشگاه آزاد برلین»

دانشگاه آزاد برلین اعلام کرد که معترضان سعی کردند اتاق‌ها و سالن‌های سخنرانی دانشگاه را اشغال کنند و دانشگاه شکایت‌های کیفری ارائه کرد و سخنرانی‌ها در چندین ساختمان را تعلیق کرد.

بر اساس این گزارش، اعتراضات دانشجویان به جنگ رژیم صهیونیستی در غزه و روابط دانشگاه‌ها با اسرائیل در سراسر اروپا گسترش یافته است. دانشجویان نسبت به تهاجم گسترده اسرائیل به غزه اعتراض دارند که از پانزدهم مهرماه سال گذشته تاکنون، بیش از ۳۴ هزار کشته برجای گذاشته است.

نزدیک به هفت ماه از آغاز درگیری‌ها در نواز غزه و کشتار بی‌سابقه فلسطینیان به دست نیروهای رژیم اشغالگر قدس می‌گذرد. در طول این مدت و در کنار همه ابراز نگرانی‌ها، محکوم کردن‌ها، حمایت از فلسطین و اعتراض‌ها در کشورهای مختلف دنیا به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، این بار دامنه این اعتراض‌ها به دانشگاه‌های دنیا هم کشیده شد.

اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به کشتار مردم فلسطین در حالی ادامه دارد که پلیس آمریکا بر خلاف هفته‌های گذشته سیاست محافظه‌کاری خود را کنار گذاشته و به شدت این تجمعات را سرکوب می‌کند.

دیگر خبرها

  • پلیس آلمان اردوگاه حامی فلسطین در دانشگاه برلین را جمع‌آوری کرد
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • درختانی که از داخل ساختمان عبور کردند
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟