Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد از آماده باش این نمایشگاه برای اسکان اضطراری و موقت زائران حضرت رضا علیه السلام خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سیدقاسم قدمگاهی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به جلسه ستاد بحران و احتمال بارش شدید باران و آبگرفتگی و وقوع سیلاب در شهر مشهد و دستور آماده باش شهردار و شورای شهر مشهد جهت اسکان موقت و اضطراری زائرین و مسافرین در اماکن سرپوشیده و سوله های مناطق شهرداری و سازمان های زیرمجموعه ، نمایشگاه بین المللی مشهد با ظرفیت بیش از دوهزار خودرو در آماده باش کامل قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: در همین راستا با دستور مهندس محبی مدیر امور نمایشگاهی ، مدیران و پرسنل مجموعه در شرایط آماده باش می باشند و از عصر روز دوشنبه پنجم فروردین  تلاش کردند فضای سالن ها و امکانات نمایشگاه را آماده و جهت اسکان موقت و اضطراری زائرین و مسافرین شرایط را محیا کنند.

 

وی با تاکید بر هماهنگی کامل مجموعه نمایشگاه با مدیریت بحران شهرداری مشهد تصریح کرد: با توجه به شرایط بحرانی آب و هوا در کشور و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی و شرایط خاص تعطیلات نوروزی و حضور گسترده زائرین و مسافرین در شهر مشهد مجموعه نمایشگاه بین المللی مشهد به صورت شبانه روزی آماده اسکان موقت و خدمت رسانی به زائرین حضرت رضا علیه السلام تا رفع شرایط بحرانی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز

فرماندار سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از زائران یادمان بازی دراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و شهرستان سرپل ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: در سال گذشته ۴۰۰۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 748056

دیگر خبرها

  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال صدورحکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • نشست اضطراری در تل‌آویو دربار احتمال صدور حکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است