Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه علمیه اصفهان سال جدید را با توجه به مسائل و مشکلات جاری، صحنه آزمایش مسئولان و خدمتگزاران مردم دانست و گفت: با اتحاد، کار و جلب رضایت مردم بخش عمده مشکلات و معضلات پیش رو برطرف خواهد شد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله حسین مظاهری در دیدار استاندار اصفهان که به مناسبت آغاز سال جدید انجام شد با تبریک حلول سال نو و ضمن اظهار تأسف و تأثر از جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز و سایر خسارت‌ها در جریان حوادث سیل در برخی از استان‌های کشور و آرزوی صبر و سلامت برای بازماندگان آنان، سال جدید را با توجه به مسائل و مشکلات جاری، صحنه آزمایش مسئولان و خدمتگزاران مردم دانست و تأکید کرد: اگر سه عنصر اتحاد، کار و جلب رضایت مردم سرلوحه عمل کارگزاران کشور قرار گیرد، بی‌شک بخش عمدۀ مشکلات و معضلات پیش رو برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اختلاف و ناهماهنگی‌ها میان مسئولان یکی از زمینه‌ها و دلایل اصلی مشکلات کشور است، خاطرنشان کرد: وحدت، برادری و همدلی، مهم‌ترین وظیفه‌ای است که امروز اسلام، انقلاب و مردم بزرگوار از همۀ مسئولان و متصدیان امور، مطالبه می‌کنند.

تأکید محسن رضایی بر پشتیبانی مسئولان از حضور جوانان جهادی در مناطق سیل زدهقاضی سراج : هیچ مسئول استانی حق ندارد به‌بهانه همراهی مسئولان کشوری از مردم سیل‌زده غفلت کندآیت‌الله صافی‌گلپایگانی: سیل گلستان بسیار ناراحت‌کننده است/ مسئولان مشکلات سیل‌زدگان را کاهش دهند

رئیس حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: کار، تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی رسالت خطیر مسئولان و خدمتگزاران ملت است و همه مشکلات بزرگ و مقاطع حساس پس از انقلاب، با سعی و تلاش خالصانه و به لطف الهی پشت سرگذاشته شده و سختی‌ها و مرارت‌های امروز نیز مطمئناً با تلاش و مجاهدت مضاعف، مرتفع خواهد شد.

وی در این زمینه، رجاء به عنایات خداوند و امید به آینده را موجب ایجاد انگیزه بیشتر برای کار و خدمت به مردم دانست و تأکید کرد: همه مسئولان و خدمتگزاران ملت در هر سمتی که هستند، جلب رضایت این مردم خوب و فهیم و صبور را وظیفه حتمی خود تلقی کنند و بدانند که فراهم آوردن رضایت و خشنودی مردم و اقناع آنان در مسائل مختلف و مطالبات گوناگون آنان، حتماً موجب رضای خداوند و حضرت بقیة‌الله‌الأعظم «ارواحنافداه» است.

آیت‌الله مظاهری در پایان سخنان خود از تلاش‌ها و خدمات استاندار اصفهان و همکاران وی و همه مسئولان خدوم در سال گذشته قدردانی کرده و توفیقات آنان را در خدمت خالصانه هرچه بیشتر به مردم در سال جدید مسألت کرد.

همچنین در ابتدای این دیدار عباس رضایی استاندار اصفهان با تبریک حلول سال جدید و تشکر از ارشادات و حمایت‌های همیشگی آیت‌الله العظمی مظاهری گزارشی از وضعیت استان و برنامه‌های پیش‌رو و نیز خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی و فعالیت‌های مربوط به رصد و پیش‌بینی حوادث غیرمترقبه در استان را ارائه کرد.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات سفر به پاکدشت که طی روز گذشته انجام شد، اظهار کرد: توفیقی بود که برای رفع برخی مشکلات پاکدشت در این شهرستان حاضر شویم.

فخاری با بیان اینکه عمده چالش‌های مردم در پاکدشت مربوط به پروژه کمربندی بود گفت: خوشبختانه این پروژه پس از سال‌ها چشم انتظاری هم اکنون در نقطه بهره برداری قرار گرفته است.

استاندار تهران با بیان اینکه ۸.۸ کیلومتر از پروژه کمربندی پاکدشت با رفع برخی معایب جزئی مثل اصلاح هندسی و نصب علائم، تجهیزات و امکانات و تعریض بعضی دسترسی‌های محلی به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در این حوزه تقسیم کاری بین حوزه‌های راهداری، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی انجام شد.

وی از رسیدگی به امور زیرساخت‌های مربوط به مساکن طرح نهضت ملی پاکدشت نیز خبر داد و عنوان کرد: این بررسی‌ها هم در زمینه زیرساخت‌هایی مثل آب و برق و گاز و هم در جهت رفع برخی معارضات که در اجرای این طرح‌ها ایجاد مشکل کرده بودند، انجام شد.

فخاری در ادامه به تأمین و چگونگی توزیع و میزان سرانه‌های آب در شهرستان پاکدشت اشاره و عنوان کرد در این خصوص با اداره آب و فاضلاب استان تهران بررسی‌های لازم انجام و تعهدات مسؤولان و متولیان در این حوزه مورد رسیدگی قرار گرفت.

استاندار تهران با بیان اینکه این سفرها در تکمیل برنامه‌های منطبق با سفر رئیس جمهور انجام می‌شود، افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم با برنامه ریزی و حضور مؤثر در شهرستان‌ها گام مؤثری در رفع مشکلات مردم برداریم.

فخاری با اشاره به ظرفیت جمعیت پذیری پاکدشت به شرط تأمین زیرساخت‌ها، بیان کرد: ضریب رشد جمعیت در این شهرستان به تأمین زیرساخت‌ها بستگی دارد که نباید این وضعیت به شکل موجود تداوم پیدا کند.

وی هدف اصلی حضور در شهرستان و تشکیل جلسات حول رفع مشکلات را جلوگیری از کارهای موازی اعلام کرد و افزود: با حضور در پاکدشت برخی سازمان‌ها را مجدداً با وظایفشان آشنا کردیم و در برخی موارد که الزام بود قطع همکاری‌هایی انجام شد، مسؤولیت‌ها توزیع و محوریت کار را در برخی موارد به طور متمرکز از طریق استانداری و در برخی موارد دیگر به صورت غیر متمرکز از فرمانداری تقسیم کار کردیم و امیدوار هستیم که با این روش بتوانیم مدیریت جدید و تجمیع شده ای را برای رفع مشکلات به کار بگیریم.

کد خبر 6087233

دیگر خبرها

  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • کنایه علی ربیعی به مسئولان: فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید تا اوضاع خراب‌تر نشود /هردم از این باغ بری می‌رسد!
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟