Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:12:47 GMT

شاغلان زن انگلیسی بیش از مردان در معرض بیکاری‌اند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۰۵۸

شاغلان زن انگلیسی بیش از مردان در معرض بیکاری‌اند

مرکز آمار انگلیس اعلام کرد که ۷۰ درصد مشاغلی که به دلیل اتوماسیون در معرض خطر هستند در اختیار زنان است.

به گزارش ایسنا، زنان در انگلیس بیشتر از همکاران مردشان در معرض خطر بیکاری هستند. با توجه به گسترش نقش تکنولوژی در بازار کار انگلیس، برخی از مشاغل در خطر نابودی قرار گرفته اند که به گفته مرکز آمار انگلیس، ۷۰ درصد این دسته از مشاغل توسط زنان و ۳۰ درصد توسط مردان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام این مرکز، بیشترین مشاغلی که در خطر نابودی قرار دارند، مشاغل پیشخدمتی، چیدمان طبقات فروشگاه ها و فروشندگی هستند. هم چنین زنانی که دارای تحصیلات عالی نیز هستند بیش از مردان در خطر بیکاری قرار دارند. آن طور که اندیشکده رزولوشن فاندیشن اعلام کرده است از هر ۴ مرد دارای تحصیلات عالی در انگلستان تنها یک نفر در خطر از دست دادن شغلش قرار دارد، در حالی که این رقم برای زنان، ۴ شغل از هر ۱۰ شغل است.

ورود روبات ها به بازار کار، امنیت شغلی جوانان انگلیسی را نیز به مخاطره انداخته است؛ به گونه ای که ۱۵ درصد شاغلین انگلیسی که بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن دارند، با خطر از دست رفتن شغل خود مواجه هستند. این مرکز به جوانان توصیه کرده است برای اطمینان از یافتن شغل مطلوب، مهارت های شغلی خود را ارتقا داده و به طور حرفه ای وارد بازار کار شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انگلستان زنان شاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ متن پیام تبریک دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر علیرضا قیطاسی

مدیر عامل محترم بانک دی

سلام علیکم

۱۸ اردیبهشت بهانه‌ایست تا از خدمات شما و تمامی کارکنان خدوم مجموعه بانک دی تقدیر و تشکر به عمل آورم و چهاردهمین سالروز تأسیس آن بانک را خدمت یکایک شاغلان خصوصا شاغلان ایثارگر تبریک عرض کنم.

فرصت خدمت دوران کوتاهی‌ست که در صورت همراهی توفیق الهی می‌توانیم خادمان حقیقی خانواده عزیز و بزرگ ایثارگری باشیم. امیدوارم در دوران گام دوم انقلاب اسلامی و سال جهش تولید با مشارکت مردم، بتوانید ضمن ایجاد ارزش افزوده‌های مداوم در راستای رسالت و هدف مهم ارائه خدمت به خانواده‌های معزز ایثارگر دوام توفیقات را داشته باشید.

دیگر خبرها

  • رای تحسین برانگیز فدراسیون تاج!
  • تأثیری که بی‌حجابی در بدعاقبتی دارد
  • تایید بیمه تأمین اجتماعی ۲۲۴ نفر از شاغلان صنایع‌دستی استان گلستان
  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • درخواست بیش از ۳۰ سازمان مردم نهاد انگلیسی برای توقف توحش در رفح
  • بیش از ۹۰ درصد از درخواست‌های مردم در حوزه اشتغال است
  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم