Web Analytics Made Easy - Statcounter

اپراتورهای ارتباطی بعنوان طلایه داران نهضت خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان با اتخاذ تدابیری شرایط مساعدی را برای مشترکان خود به منظور برقراری ارتباط رایگان در شهرها و مناطق سیل زده مهیا کرده‌اند و اکنون وارد فضای رقابتی بر سر ارائه خدمات بیشتر شده‌اند.

اکثر نقاط کشور در روزهای ابتدایی سال 98 از ورود بی مهابا و افسارگسیخته ی یک میهمان ناخوانده غافلگیر شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهی شدن سیل در مسیر مسافران نوروزی ، بهار امسال را به زمستان سرد و بی روح تبدیل کرد .

فارغ از اینکه علت وقوع و بروز این فاجعه در کشور چه می تواند باشد و چه کسانی اعم از مسئولان و مردم در این زمینه و کوتاهی کرده اند ، آمار جانباختگان ، مصدومین و خسارت وارده بر تاسیسات، راه ها و باغ ها ، منازل و ... قابل توجه بوده و نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

بدون شک برای کاستن از خسارات احتمالی دیگر این فاجعه ی طبیعی ، ایجاد تعامل و ارتباطات نقش اساسی داشته و از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است.

تمامی سازمان‏ها ، شرکت‏ها، نهادها و موسسات در سراسر جهان اعم از دولتی، خصوصی، انتفاعی و همین طور ذینفعان آنها به طور روز افزون به اهمیت و مزایای رفتار مسؤولانه اجتماعی پی می‏ برند و نسبت به این مفهوم آگاهی بیشتری می‏ یابند.

به عنوان مثال شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان پیشگام در اجرای پروژه های مسئولیت اجتماعی، از سال های گذشته گام های بزرگ و موثری را در مسیر پیشبرد اهداف اجتماعی خود برداشته بطوریکه با بروز اتفاقات خوشایند و ناخوشایند همواره در کنار مردم و مشترکان خود بوده است.

رایگان شدن مکالمه و پیامک در مناطق سیل زده

امروز که جای جای کشور اعم از برخی از شهرهای استان های گلستان، شیراز، خوزستان، اصفهان و قم با بحران سیل روبرو شده اند اپراتور اول با اتخاذ تدابیری، همراهی همیشگی خود را با مردم ثابت کرده است بطوریکه طی اقدامی مکالمات و پیامک های مشترکان خود را در شهرها و مناطق سیل زده رایگان کرد.

بر اساس این گزارش؛ این اپراتور از همان روزهای ابتدایی وقوع این بحران اعلام کرد که در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی مناطق شمال و شمال شرق کشور، جهت رفاه حال شهروندان و در راستای کمک رسانی هر چه بهتر در این مناطق، روز یکشنبه ۴ فروردین ماه برقراری مکالمه و ارسال پیامک به شکل درون و برون شبکه در شهرهای آق قلا، بندرترکمن و گمیشان و روستاهای اطراف رایگان است که البته این بازه زمانی تا جمعه 9 اسفند ماه تمدید شد.

همچنین این اپراتور، در ساعات اولیه بروز حادثه به جهت حصول اطمینان از پایداری شبکه در مناطق سیل زده، کارشناسان فنی خود را به محل استقرار سایت ها اعزام کرد.

نکته مهم دیگر اینکه، این اپراتور برای نخستین بار از سامانه هشدار شرایط بحرانی رونمایی کرد که می‌تواند مردم کشور را قبل از وقوع بلایای طبیعی مطلع کند.

شمانیوز

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DCi برچسب ها: همراه اول ، کمک به سیل زدگان ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: همراه اول کمک به سیل زدگان بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل

پپ گواردیولا رکورددار پیروزی‌های قاطع در لیگ برتر است. 

طرفداری | در شب فوق‌العاده ارلینگ هالند، منچسترسیتی مقابل وولورهمپتون به برتری 5-1 دست یافت. 

به نقل از اسکواکا؛ منچسترسیتی از سال 2016 و با ورود پپ گواردیولا به لیگ برتر، 50 بار مقابل رقبای خود حداقل 4 گل به ثمر رسانده است. طی این سال‌ها هیچ نتوانسته به رکورد سیتیزن‌ها دست یابد. طی دوران حضور گواردیولا در منچسترسیتی، 4 بازیکن برای او حداقل 4 بار موفق به گلزنی شده‌اند: سرخیو آگوئرو مقابل لسترسیتی، گابریل ژسوس در دیدار با واتفورد، کوین دی بروین و ارلینگ هالند نیز مقابل وولورهمپتون چنین مهمی را به ثبت رسانده‌اند. 

ورزشگاه اتحاد بیش از سایر استادیوم‌های فوتبال انگلیس شاهد هتریک بازیکنان بوده است (30). ارلینگ هالند هتریک شماره 41 یک بازیکن منچسترسیتی را به ثبت رساند. تنها بازیکنان لیورپول (42) در طول تاریخ لیگ برتر عملکرد بهتری داشته‌اند. 

منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون؛ متخصص در کشتن رویاها

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور