Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:08:25 GMT

اسکان ۶۰۰۰ سیل زده گلستان در ۱۴ کمپ

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۳۰۶

اسکان ۶۰۰۰ سیل زده گلستان در ۱۴ کمپ

به گزارش خبرنگار مهر، سیدابوالقاسم صفوی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶ هزار نفر از سیل‌زدگان استان گلستان در ۱۴ کمپ تعیین شده در گرگان اسکان پیدا کردند.

وی افزود: از همان لحظاتی که سیل در گلستان به راه افتاد بلافاصله ستاد بحران در استان و شهرستان گرگان تشکیل شد و در مرحله نخست ۳۰۰ نفر از مردم سیل‌زده در روستای محمدآباد اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گرگان بادامه داد: دامنه سیل بسیار گسترده بود و مردم همه همت کردند و به یاری سیل‌زدگان شتافتند نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه و موسسه‌های مردم نهاد در کنار سیل‌زدگان به امدادرسانی مشغول شدند که این انسجام قابل تحسین است.

وی همدلی و همبستگی مردم استان را مثال زدنی دانست و گفت: مردم در سیل غافلگیر شدند و با همان لباسی که بر تن داشتند از منازل خود خارج شدند و اکنون به پوشاک، پتو، دمپایی، شیرخشک، لوازم بهداشتی و شوینده نیاز دارند.

کد خبر 4576300

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری گرگان سیل گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در دیدار نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: همانطور که موضوع تولید را در اولویت داریم حقوق کارگر نیز برای ما با اهمیت و ارزشمند است.

وی افزود: کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند و نیمی از جمعیت استان گلستان شامل جامعه کارگری هستند و هر اقدام در این بخش به معنی تلاش برای بهبود شرایط نیمی از جمعیت استان است.

استاندار گلستان ضمن تقدیر و تشکر از کارگران بابت بصیرت و اقدام هوشمندانه آنها در مقاطع حساس، گفت: کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق شعار سال دارند و توجه به این قشر توجه به تحقق شعار سال است.

وی افزود: کسی که ایمان و امید مردم را هدف قرار می‌دهد به مردم خیانت کرده است.

زنگانه اظهار کرد: استان گلستان در ریل پیشرفت و توسعه قرار گرفته و امروز گلستان جزو استان‌های امن در امنیت سرمایه‌گذاری قرار دارد.

وی افزود: رفتار رسانه، اقدام دستگاه نظارتی، حتی حرف یک فرد مسؤول می‌تواند در امنیت سرمایه‌گذاری مؤثر باشد. اختلاف به هر شکل و بین هر فرد یا قشر یا نهاد کار اشتباه و محکومی است.

کد خبر 6094695

دیگر خبرها

  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • حمایت مردم گلستان از طرح نور
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان