Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:47:38 GMT

پروازهای فرودگاه مشهد از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۳۲۱

پروازهای فرودگاه مشهد از سر گرفته شد

مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پروازهای این فرودگاه پس از حدود دو ساعت توقف از سرگرفته شد.

حسن جعفری عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروازهای این فرودگاه از ساعت 15 و 50 دقیقه امروز به علت کاهش دید افقی متوقف شده بود.
وی با بیان اینکه از حدود ساعت 17 و 30 دقیقه امروز با بهبود شرایط جوی، پروازها از سر گرفته شد ادامه داد: هم اینک پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اضافه کرد: طی حدود دو ساعتی که پروازهای فرودگاه مشهد متوقف شده بود 13 پرواز باطل شد.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه 180 پرواز و در زمان اوج مسافرتها روزانه تا 250 پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.
1922/7505

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي از سرگيري پرواز شرايط جوي مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد

 

به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما به گفته شهروندخبرنگار ما این پرواز قرار بود  ساعت ١٨:١٠ ، چهارم اردیبهشت ماه از تهران به مقصد مشهد برود که با بیش از ۵ ساعت تاخیر  مواجه شد.

تاکنون مسؤلان هواپیمایی برای این اتفاق پاسخی  نداده اند.

 

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

پرواز ساعت ١٨:١٠ مورخ چهارم اردیبهشت ماه با تأخیر بیش از پنج ساعت پرواز پرشین از  تهران به مشهد مواجه بوده که تمام مسافرین سرگردان بودند و هیچکس پاسخگو نبود .

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد