Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در دومین یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده و شهید مظفرعلی ذوالقدر (از شهدای فدائیان اسلام) به تلاش برای حفظ آرامش در استان اشاره کرد و افزود: تمام سعی و دغدغه مدیریت استان بر این است تا ارائه خدمت بدون منت و خدمتگزار واقعی مردم بودن در سرلوحه کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توسعه راههای ارتباطی استان را از اولویت های مهم برشمرد و اظهار داشت: موضوع توانمند سازی دانش آموزان مناطق محروم برای موفقبت آنان در کنکور اقدام دیگری است که اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

حقیقی از فعال بودن عملیات استخراج در 80 درصد معادن استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در خصوص فعالیت های معدنی در استان دنبال ارزش افزوده هستیم تا خام فروشی اتفاق نیفتد.

وی با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان از میزان 2 هزار و 500 میلیارد تومان در سال 92 به هفت هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده است، گفت: ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در استان 1.9 است که این میزان در شهرستان خدابنده عدد 2.1 را نشان می دهد.

استاندار زنجان از تجهیز 53 هزار هکتار از اراضی این استان به سامانه های نوین آبیاری خبر داد و افزود: 21 هزار هکتار از این اراضی در شهرستان خدابنده واقع است.

حقیقی با بیان اینکه بیش از 50 درصد گندم استان زنجان در شهرستان خدابنده تولید می شود، اظهار داشت: امسال 630 هزار گندم در استان تولید شد.

وی به ثابت ماندن قیمت گوشت مرغ در استان در نرخ 11 هزار و 500 تومان اشاره کرد و ادامه داد: از محل این ثبات قیمت،تا کنون 9 میلیارد تومان در جیب مردم زنجان مانده است.

استاندار زنجان به لزوم رفع مشکل تامین نهاده های مورد نیاز مرغداران این استان تاکید و خاطرنشان کرد: اگر نهاده های مورد نیاز واحدهای مرغداری به موقع تامین شود تلاش می کنیم تا قیمت مرغ را در استان همچنان ثابت نگه داریم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم در سخنانی به ضرورت پیروی از قانون اساسی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: این موارد جزو خطوط قرمز جریان های سیاسی کشور اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و همه اقشار جامعه است.

احمد بیگدلی به طولانی شدن پروژه 2 بانده کردن محور سلطانیه - خدابنده - کبودرآهنگ اشاره کرد و افزود: ارتقای این محور که حدود 10 سال از آغاز عملیات اجرایی آن سپری می شود نیازمند توجه و تامین اعتبار است.

وی 450 شهید سرافراز و بیش از هزار جانباز خدنبده را سند افتخار این شهرستان در دفاع از انقلاب و نظام عنوان کرد و اظهار داشت: مردم انتظار دارند تا مسئولان برای حل مشکلات و رفع نیازها با جدیت پای کار باشند. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خام فروشی ارزش افزوده فتح الله حقیقی استاندار زنجان عملیات استخراج معادن استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات