Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمامی امکانات آستان قدس رضوی برای خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده گلستان بسیج شده است. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از آستان نیوز، بیش از هزار و 200 نفر از خادمیاران رضوی در قرارگاه مرکزی آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده حضور یافتند و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت پخش سراسری دارو و تجهیزات پزشکی یاراطب ثامن وابسته به آستان قدس رضوی از نخستین ساعات آغاز حادثه سیل اخیر شمال کشور، محموله دارویی خود را به این منطقه ارسال کرده است. این شرکت در واقعه سیل استان‌های کشور، با بهره‌گیری از تمام امکانات و توان خود، داروهای ضروری همچون محلول‌های دیالیز، انواع سرم و فرآورده‌های تزریقی و... را به شهرهای گنبد و بندر ترکمن و سایر مناطق حادثه دیده ارسال کرده است.

به همت آستان قدس رضوی 6 هزار وعده غذایی در بین سیل‌زدگان استان گلستان توزیع شد. همچنین یک واحد نانوایی سیار با ظرفیت پخت روزانه 16 هزار قرص نان برای کمک به سیل‌زدگان آق‌قلا در این منطقه استقرار یافت.

رونق تولید لزوماً محدود به فعالیت اقتصادی نمی‌شود؛ ساختار سازمانی و نظام پرداخت آستان قدس اصلاح می‌شود200 هزار خادم‌یار آستان قدس رضوی در سراسر کشور ساماندهی شده‌اندبهار 98|موزه‌های آستان قدس رضوی؛ جستجو لابلای تاریخ ایران و جهان+تصاویر

تأمین 9 دستگاه گِل کش‌ به منظور لای‌روبی منازل هم‌وطنان سیل‌زده در استان‌های گلستان و مازندران، پشتیبانی از 31 گروه جهادی و همچنین تأمین 2 هزار مترمربع کف‌پوش برای 133 منزل مسکونی در استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی بخش دیگری از اقدامات آستان قدس رضوی در مناطق سیل‌زده شمال کشور به شمار می‌رود.

30 پزشک و روان‌پزشک در قالب خادمیاران سلامت با همکاری بسیج جامعه پزشکان استان گلستان در حال خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان هستند.

 یک هزار و 50 بسته سبد کالا شامل چای، عدس، رب گوجه‌فرنگی، روغن مایع، انواع حبوبات، سویا، ماکارونی و برنج نیز توسط خادمیاران استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور

حسن شاه‌حسینی معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گفت: شرکت ۵۰ گروه جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در طرح عهد خدمت نوروز موجب شد تا استان خوزستان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.

او می‌گوید: طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
وی افزود: در این گروه‌های جهادی، هزار و ۱۹۲ دانشجوی بسیجی از استان خوزستان حضور داشتند که از نظر تعداد دانشجو پس از استان تهران رتبه دوم را نیز در سطح کشور کسب کردند.

حسن شاه حسینی با بیان اینکه خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان