Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@23:38:05 GMT

آب شرب انتقالی به یزد، موقتا قطع شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۴۶۴

آب شرب انتقالی به یزد، موقتا قطع شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان یزد گفت: به دلیل بالارفتن میزان کدورت آب، موقتا آب انتقالی به یزد، قطع شده است.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی جوادیان زاده، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان یزد با بیان اینکه آب انتقالی به یزد، موقتا قطع است، اظهار داشت: به دلیل ورود سیل که همراه با گل و لای به سد است، میزان کدورت آب بالا رفته است که با توجه پایش لحظه‌ای در تصفیه‌خانه خط انتقالی، موقتا و تا زمان بهبود وضعیت آب، انتقال آب قطع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه مخازن پشتیبانی آب شرب در یزد وضعیت مناسبی دارد و اصلا جای نگرانی در خصوص آب شرب مردم وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان یزد تاکید کرد: با فروکش کردن سیلاب‌ها و بهبود کدورت آب، مجداد آب انتقالی به یزد برای شرب مردم از سرگرفته خواهد شد.

گفتنی است کدورت آب یکی از ویژگی فیزیکی اصلی آب و بیانگر توانایی آب در عبور دادن نور و یا معیاری برای میزان جذب نور یا پراکندگی نور توسط مواد معلق در آب است. کدورت در اثر وجود مواد معلق کلوئیدی در آب ایجاد می‌شود.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل یزد آب شرب انتقالی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کرد: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری ۸۲۶ اتوبوس وارد پایتخت شده است. تا پایان اردیبهشت ماه ۶۰ دستگاه و تا پایان خرداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را تحویل ما می‌دهند. با این حساب ۲۶۰ اتوبوس داخلی به میزان ذکر شده اضافه خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: این روند را تا پایان شهریور ادامه خواهیم داد و به این ترتیب تعداد اتوبوس‌ها حدوداً به بالای ۱۵۰۰ اتوبوس می‌رسد.

علیزاده با بیان اینکه این اتوبوس‌ها همگی شماره گذاری شده‌اند، تاکید کرد: فقط ۹۷ دستگاه اتوبوس که از سمت وزارت کشور به ما تحویل داده شده است پلاک گذاری نشده بود که با هماهنگی راهور شماره گذاری شده و در خطوط جاری کردیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه عنوان کرد: بنابراین هیچ اتوبوس بدون پلاکی نداریم که به بهانه پلاک متوقفش کنیم.

وی درباره مهندسی خطوط سطح پایتخت نیز بیان داشت: مهندسی خطوط را آغاز و برنامه ریزی کردیم تا در تعدادی از خطوط که از نظر بار مسافر احتیاجی به اتوبوس ندارند مینی بوس جایگزین کنیم تا در خطوط پر ازدحام اتوبوس بیشتری داشته باشیم.

علیزاده گفت: این اقدام را در نزدیک ۵۰ خط انجام دادیم.

وی در پایان با اشاره به راه اندازی تعمیرگاه مخصوص اتوبوس‌های برقی در تهران، خاطرنشان کرد: قرار است تا با ۲ شرکت به مذاکره بپردازیم تا خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی واگذار کنیم.

کد خبر 6100284

دیگر خبرها

  • مجازات سنگین شرکت پتروشیمی متخلف در قزوین
  • بالا بودن کیفیت آب یزد نسبت به پارسال
  • تکمیل طراحی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان ۱۴۰۳
  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • تقدیر از سکوبان پاک‌دست ایستگاه متروی تختی اصفهان
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان