Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@03:01:24 GMT

احتمال تاخیر در عملیات اعزام و پذیرش پروازها

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۷۰۵

احتمال تاخیر در عملیات اعزام و پذیرش پروازها

 مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از شرایط جوی نامساعد در فرودگاه امام (ره) و احتمال تاخیر در عملیات اعزام و پذیرش پروازها خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)،علی کاشانی حیدری اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ امروز ششم فروردین ماه پدیده کاهش دید افقی، باران شدید و رعد و برق را در محدود فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام آماده‌باش کلیه واحدهای فرودگاه امام خمینی(ره) در طول بارش‌ها گفت‌: ممکن است برای ایمنی بیشتر، عملیات انجام پروازها در فرودگاه امام (ره) در ساعات مذکور با تاخیر انجام شود.

کاشانی حیدری از مسافران، مستقبلین و مراجعان  خواست حتما پیش از عزیمت به سمت فرودگاه با مراجعه به سایت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به نشانی IKAC.IR یا شماره ۰۹۶۳۳۰ از قطعی بودن زمان پروازها کسب اطلاع کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پرواز خارجي پروازهای داخلی فرودگاه امام خمینی ره وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، با اشاره به اعزام اولین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اعزام زائران حج عمره از سر گرفته شد که پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت ماه عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته تمام پروازها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از ۵ هزار زائر عمره و خدمه، از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

سردار بنی اسدی فر در خصوص داروهای ممنوعه در کشور عربستان، گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع استکه شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است و زائران مراقب این مسأله باشند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: همکاران من در فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت تلقی کرده و متقاضی خدمت به زائرین خانه خدا در این ایام است.

کد خبر 6087850

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان 
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • همراه‌ داشتن کدام داروها در عمره و حج ممنوع است؟
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟