Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:19:43 GMT

گاس هیدینک در انتظار کرانچار

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۹۳۴

گاس هیدینک در انتظار کرانچار

از صبح امروز دور نهایی مرحله انتخابی المپیک 2020 در مغولستان آغاز شده و تا آخرین ساعات شب نیز با دیدار تیم های قرقیزستان و کویت ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم های المپیک 42 کشور آسیایی از چند روز پیش در 11 کشور، رقابت های انتخابی المپیک را آغاز کرده اند و امروز در آخرین بازی مرحله نخست، دیدارهای خود را انجام داده و خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بین 42 تیم، 15 تا به دور نهایی صعود می کنند و همین موضوع سبب شده تا هیجان بازی ها تا آخرین روز ادامه داشته باشد.

 

اینجا به صورت زمانی، روز پایانی این رقابت ها را بررسی می کنیم؛ جایی که بازی سوم مرحله گروهی از شرق آسیا آغاز شد و در غرب نیز پیگیری می شود:

 

 

گروه G؛ کره شمالی بالاتر از سنگاپور

تیم زیر 23 سال کره شمالی و هنگ کنگ که از دو بازی ابتدایی، 4 امتیاز کسب کرده بودند، در بازی پایانی به مصاف هم رفتند و در نهایت کره شمالی موفق به کسب 3 امتیاز شد تا به عنوان تیم نخست راهی دور نهایی شود. در دیگر بازی این گروه، سنگاپور 3-1 مغولستان میزبان را از پیش رو برداشت تا با 5 امتیاز امیدوار به صعود به عنوان بهترین تیم دوم شود.

 

 

 

 

 

گروه I؛ ژاپن 21 گل زد و اول شد

در این گروه با حضور تیم المپیک ژاپن به نوعی تکلیف تیم نخست تا حدی مشخص بود اما کسب 6 امتیاز توسط میانمار و دیدار نهایی این تیم مقابل ژاپن، حساسیت هایی را نیز به وجود آورده بود. در نهایت سامورایی ها 7 گل به میانمار زدند تا قاطعانه صعود کنند. در دیگر بازی گروه تیمور شرقی 5-3 ماکائو را شکست داد. میانمار میزبان بازی های این گروه بود.

 

 

 

گروه J؛ صعوددقایق آخری چین

تکلیف این گروه دقایقی قبل مشخص شد، تا دقایق پایانی مالزی شگفتی سازی کرده و چین را شکست داده بود تا با 9 امتیاز در صدر قرار بگیرد اما در دقیقه 84 چین گل تساوی را زد و سرگروه شد. لائوس چند ساعت زودتر در دیداری تشریفاتی، فیلیپین را مغلوب کرد. بی تردید حضور گاس هیدینک باتجربه روی نیمکت چین، به بازگشت چینی ها کمک بسیار زیادی کرده است. او حالا ماموریت صعود قرمزها به المپیک را دارد.

 

 

 

 

گروه K؛ جاه طلبی ویتنام ادامه دارد

در گروه آخر که ویتنام در آن میزبان است، رقابت جذابی بین این تیم و تایلند وجود دارد. در ساعات میانی روز به وقت ایران، اندونزی 10 نفره توانست برونئی را شکست دهد اما این بازی تاثیری در سرنوشت گروه نداشت. اکنون تا دقیقه 70 ویتنام از سد تایلند و در صدر جدول جای دارد.

 

 

 

گروه H؛ صعود کره، استرالیا در برزخ

گروه مرگ رقابت های مقدماتی المپیک، همین گروه H بود که در آن استرالیا و کره جنوبی حضور داشتند. این دو تیم در بازی ابتدایی خود موفق به کسب پیروزی شدند و در گام آخر ساعاتی قبل مقابل هم به تساوی 2-2 رسیدند و کره جنوبی به خاطر یک تفاضل گل بهتر، به عنوان تیم نخست جواز صعود را به دست آورد اما بعید است استرالیا هم صعود نکند. دیگر بازی گروه تا دقیقه 71 با تساوی کامبوج و چین تایپه دنبال می شود.

 

 

 

گروه F؛ سرگروهی ازبکستان در گروه عجیب

بازی نخست این مرحله بین دو تیم هند و پاکستان باتوجه به انصراف تیم پاکستان برای عدم رویارویی با هند، برگزار نشد و دیدار دوم نیز با تساوی تاجیکستان و ازبکستان به پایان رسید. در این گروه عجیب و غریب، ازبک ها با 4 امتیاز صدرنشین شدند و تاجیکستان نیز با 4 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر دوم شد.

 

 

از بین تیم های دوم، صعود استرالیا قطعی شده است.

 

* آپدیت می شود *

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر، در دومین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تپانچه ۱۰ متر بانوان هانیه رستمیان با ۵۷۲ امتیاز در رده هجدهم ایستاد و گلنوش سبقت الهی نیز امتیاز ۵۶۰ را ثبت کرد.
در تپانچه ۱۰ متر مردان نیز سجاد پورحسینی با امتیاز ۵۷۵ از صعود به فینال باز ماند.

برنامه روز سوم این مسابقات به شرح زیر است:

شنبه، ۱۵ اردیبهشت:

مقدماتی تفنگ میکس ۱۴:۴۵

فینال تفنگ میکس ۱۷:۳۰

فاطمه امینی و پوریا نوروزیان تیم‌ اول و شرمینه چهل امیرانی و امیر محمد نکونام تیم دوم ایران را در تفنگ میکس تشکیل می دهند.

کد خبر 6095885

دیگر خبرها

  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • پارما به سری A برگشت
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک