Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهر فیضه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در کیلومتر 30 این جاده و در نزدیکی روستای «حسین مامه» از توابع این شهرستان روی داد که پس از این حادثه عوامل امدادی و آتش نشانی شهر سیمینه بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: پس از انجام عملیات رهاسازی و اقدامات درمانی اولیه، 2 مصدوم این حادثه که سرنشینان این کامیون بودند توسط عوامل فوریت های پزشکی 115 به بیمارستان قلی پور بوکان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، اظهار داشت: این کامیون حامل بار گندم بود.
وی حال یکی از مصدومان این حادثه را وخیم اعلام کرد و گفت: این نخستین حادثه رانندگی است که در سال جدید در محورهای مواصلاتی این شهرستان تاکنون گزارش شده است.
به گزارش ایرنا، محور بوکان - میاندوآب به علت قرار گرفتن در مسیر استان های آذربایجان شرقی و کردستان یکی از جاده های پرتردد شمال غرب کشور به شمار می رود.
این محور به طول 55 کیلومتر به علت داشتن نقاط حادثه خیز سالانه شاهد مرگ ده ها نفر بر اثر حوادث مختلف رانندگی است.
بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آتش نشانی آذربایجان غربی بیمارستان فوریت های پزشکی محورهای مواصلاتی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد

رضا عقیلی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: بر اثر واژگونی تراکتور در مسیر روستای قزلقوپی به قره‌قشلاق بخش مرکزی مهاباد فوری موضوع در دستور کار قرار گرفت و اورژانس در محل حاضر شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه راننده تراکتور از جاده منحرف شده و بر اثر واژگونی در کانال قدیمی آب جان خود را در صحنه از دست داد.

عقیلی عنوان کرد: این حادثه نخستین فوت ناشی از واژگونی تراکتور است که امسال برای روستاییان این شهرستان اتفاق افتاده است.

به گفته کارشناسان راهنمایی و رانندگی تردد با سرعت مطمئنه، پرهیز از حضور در اراضی دارای شیب شدید برای شخم زمین و حرکت با سرعت پایین و مطمئنه در پیچ‌ها می‌تواند از بروز واژگونی تراکتور جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد