Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی خنجری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که بارش های اخیر به ابنیه ، منازل مسکونی، اراضی باغی و کشاورزی، جاده‌ها و تاسیسات خسارت زد که بیشترین آن مربوط به بخش کشاورزی است .
وی میزان خسارت بخش کشاورزی را 650 میلیارد ریال اعلام کرد و توضیح داد : خسارت به بخش کشاورزی شامل اراضی باغی، کشاورزی، جاده دسترسی به مزارع، دام و طیور و دیگر موارد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بهشهر خسارت وارد شده به زیرساخت ها را 230 میلیارد ریال برآورد کرد و افزود : در این بخش هم شهرستان بهشهر دچار خسارت فراوانی شد که امیدواریم با جبران بخشی از این خسارت ها زیرساخت های مناسبی را برای سال های آینده فراهم کنیم.
خنجری خسارت وارد شده به انهار و دیواره های سنگی رودخانه ها را 70 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : در بخش مسکن هم 35 میلیارد ریال خسارت به مسکن روستایی و شهری وارد شده است.
وی آمار واحدهای مسکونی خسارت دیده را 150 واحد اعلام کرد.
شهرستان 168 هزار نفری بهشهر در شرق مازندران واقع است.
7332/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بخش کشاورزی سیل کشاورزی مسکن خسارت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه ستاد بحران سمیرم گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶ نفر بر اثر غرق شدگی در منابع ذخیره آب این شهرستان جان خود را از دست داده اند .
منصور شیشه فروش همچنین در خصوص هجوم ملخ به مزارع استان هشدار داد و افزود: به همت جهاد کشاورزی ۲۵۰ هکتار از اراضی شهرستان سمیرم در مرز استان چهار محال و بختیاری برای جلوگیری از هجوم‌ملخ به مزارع سمیرم سم پاشی می شود.
شیشه فروش به صدور هشدار نارنجی هواشناسی نیز در پی ورود سامانه جدید بارشی به استان اشاره کرد و افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی تمامی اداره های خدمت رسان در راستای جلوگیری از خسارت ناشی از سیل آماده باش هستند .
وی گفت: براین اساس مراکز خدمات رسان به خصوص شهرداری ها و راهداری ها موظفند در خصوص بازگشایی دهانه پل ها، تقویت سیل بندها، آزاد سازی تصرفات جهاد کشاورزی و حفاطت از قنات ها اقدام کنند.
شیشه فروش به خسارت سیل هفته گذشته در استان نیز اشاره کرد و افزود: در پی بارندگی های اخیر به تعدادی از منازل مسکونی در روستاهای پادنا خسارت وارد شد که از بعد از ارزیابی و تایید بنیاد مسکن، خسارت آنها پرداخت می شود .
مدیر بحران استانداری اصفهان از پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان خسارت به کشاورزان در سال گذشته خبر داد و گفت : خسارت به کشاورزان تنها از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی پرداخت می شود که صندوق باید نسبت به پرداخت خسارت به کشاورزان سرعت ببخشد .
شهرستان سمیرم با شش شهر چهار بخش و ۱۲۰ روستا و ابادی در جنوب اصفهان واقع شده است

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله