Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی دو تیم سپاهان و ذوب آهن در بازی معوقه از هفته نوزدهم لیگ برتر در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: این نخستین شهرآورد اصفهان بود که من تجربه می‌کردم و نسبت به داروی تهران از همان ابتدای بازی متفاوت بود چراکه در تهران ابتدا کار فیزیکی و پس از آن کار فنی انجام می‌شد اما در این شهرآورد از ابتدا هر دو تیم در پی این بودند که جریان بازی را به کنترل خود در بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع بازی خوب و با کیفیت بود و ذوب آهن از ۹۰ دقیقه ۷۰ دقیقه مالک بازی بود.

وی ادامه داد: ما می‌دانستیم که در زمین حریف بازی می‌کنیم و هواداران کمتری نسبت به سپاهان خواهیم داشت و باید چند بازیکن ذوب آهن را به طور ویژه مهار می‌کردیم که خوشبختانه این اتفاق به خوبی افتاد حتی می‌توانستیم خیلی زودتر به گل برسیم. در نیمه نخست چندین ضربه کرنر را با بی دقتی از دست دادیم اما در نیمه دوم این بی دقتی برطرف شد و توانستیم بعد بازی به خوبی مسلط شویم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به پنالتی سپاهان بیان کرد: زمانی که به سود تیم سپاهان پنالتی اعلام شد برای ما بسیار خطرناک بود و می‌توانست جریان بازی را به کلی عوض کند اما خوشبختانه این اتفاق نیافتاد و جوانان ما موفق شدند به بازی برگردند که از آنان تشکر می‌کنم.

وی با ابراز رضایت از بازیکنانش افزود: خوشبختانه از لحاظ تاکتیکی از بازیکنان بسیار راضی هستم و اگرچه مسیر سختی را پیش رو داریم بسیار تلاش می‌کنیم با همین رویه پیش خواهیم رفت.

منصوریان با اشاره به داوری بازی افزود: من به بازیکنانم هم گفتم که ما از صحنه پنالتی بسیار دور بودیم و نمی‌توانیم نظری بدهیم و همیشه به داوری احترام می‌گذاریم و حتی اگر این پنالتی به گل تبدیل می‌شد و ما بازنده این دیدار می‌شدیم باز هم با تمام وجود به داوری احترام می‌گذاشتیم همچنین در مورد کارت زرد دوم محمدرضا عباسی که منجر به اخراج وی شد من از صحنه دور بودم و نمی‌توانم در مورد آن نظری بدهم قصد ندارم در مورد داوری نظری بدهم.

وی به تمجید از بازیکنان جوانش پرداخت و افزود: از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم و معتقدم بازیکنانم نسبت به سن پایین خود فوق‌العاده بازی کردند و از نام سپاهان نترسیدند و با تمام احترامی که برای سپاهان و سرمربی این تیم قائلم معتقدم امروز ذوب آهن خیلی برتر از سپاهان بود.

سرمربی سبز پوشان با اشاره به کیفیت ورزشگاه نقش جهان توضیح داد: خوشبختانه اصفهان از نظر امکانات شرایط خوبی را دارد و هم ورزشگاه فولاد شهر و هم ورزشگاه نقش جهان از برترین ورزشگاه‌های کشور هستند و دیگر تیم‌هایی که به این شهر می‌آیند دغدغه خاصی نخواهند داشت.

وی با اشاره به رفتار اساگوانا پس از تعویض افزود: رفتار او به هر علتی پسندیده نیست و اگر او از عملکرد خود راضی نیست باید سر خود را به دیوار بزنند قطعاً این بازیکن تنبیه مالی خواهد شد ولی ما شرایط اینکه او را از نظر بازی تنبیه کنیم نداریم ولی به طور کلی اگر بازیکنان خاطی را تنبیه کنیم به خوبی با شرایط انضباطی باشگاه کنار می‌آیند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جهان ذوب آهن زمین فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در استمفوردبریج درخشان ظاهر ‏شد و حریفش وستهمم را با نتیجه 5-0 در هم کوبید. آبی‌ها با دو ‏گل نیکلاس جکسون و تک‌گل‌های نونی مادوئه‌که، گالاگر و کول پالمر ‏به پیروزی رسیدند. ‏

یکی از گلهای جکسون در این بازی با از خود گذشتگی مادوئه‌که به ‏ثمر رسید که خودش در موقعیت گلزنی قرار داشت ولی توپ را به او ‏سپرد. ‏

این ستاره چلسی با اشاره به اینکه تیمش در دو بازی اخیر مقابل ‏تاتنهام و وستهم دو کلین‌شیت ثبت کرده و 7 گل زده گفت چلسی ‏همه سعی‌اش را می‌کند که به اروپا برسد. او گفت اگر چلسی فصل ‏آینده در اروپا حضور نداشته باشد باعث افسوس است. ‏

مادوئه‌که در پایان بازی گفت:" ما از اول به خودمان و به این تیم باور ‏داشتیم ولی به دلایل مختلف تیم نمی‌توانست آنطور که باید نتیجه ‏بگیرد. تازه موتورمان روشن شده و داریم عالی کار می‌کنیم. ما هیچ ‏خودخواهی نداریم و مثل یک تیم متحد بازی می‌کنیم. دو بازی اخیر ‏این را نشان داد. دو کلین‌شیت و هفت گل. این به خاطر کل باشگاه ‏است". ‏

ستاره چلسی در ادامه گفت:" وقتی در یکی از بزرگترین باشگاه‌های ‏دنیا بازی می‌کنید باید در اروپا باشید. این فصل برای ما ناامیدکننده ‏طی شد ولی فصل بعد باید هر طور شده به اروپا برسیم. واقعا باعث ‏افسوس است. با اینحال من نمی‌گویم ناامید هستیم. در چند بازی ‏باقی مانده همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا رتبه‌مان را در جدول کاهش ‏بدهیم". ‏

دیگر خبرها

  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!