Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:08:06 GMT

توجه بیشتر به حوزه فرهنگ مورد تاکید است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۷۸۷۳

توجه بیشتر به حوزه فرهنگ مورد تاکید است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی عصر سه شنبه در دیدار با فریدون داوری از اهالی فرهنگ و هنر استان، افزود: آینده پژوهش باید از هنر بلند شود و توجه به حوزه فرهنگ ضروری است.

احمدی با بیان اینکه آنچه که ما برای فرهنگ در دل داریم با امکانات متفاوت است، اظهار کرد: علیرغم شرایط کشور، تلاش خواهیم کرد که پوشش و ارتقای ظرفیت‌های فرهنگی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه هنر نیز توجه بیشتر و بهتری خواهیم داشت و دغدغه حوزه هنر را داریم.

استاندار خاطرنشان کرد: استان ظرفیت بالایی در بخش فرهنگی دارد و امید است که بتوانیم برای حوزه فرهنگ سال خوبی را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون داوری خالق آثار: ایل احساس (شعر) "از هر خرمن خوشه‌ای (شعر) "جاودانه‌های عشق (نثر) "ایل خورشید"هزار-شعر داستان (از طاهریان تا امروز) است.

تصحیح نسخه‌ی خطی دیوان منتجی بویراحمدی از فعالیت‌های این هنرمند بوده و شروه های آلاله‌های سرخ، حماسه‌های مردان آسمانی فرشته‌های زمینی در کارنامه این شاعر قرار دارد.

این شاعر توانمند سراینده اشعار و ترانه‌های ۳ کاست عاشورایی ماه هاشم – شیون انتو – مظلوم عالم، یاس نینوا و کاست ایل احساس و تش دل است.

همچنین این هنرمند شاعر برگزیده جشنواره فجر ۱۳۸۶، کتابخوان نمونه کشور در سال ۸۷ و دارای ۴ دیپلم افتخار ملی و ۲۰۰ لوح تقدیر، ۷ مقاله برگزیده علمی و پژوهشی و دارای مدرک فوق لیسانس ادبیات است.

کد خبر 4576398

منبع: مهر

کلیدواژه: علی محمد احمدی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری عصر پنجشنبه در آئین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی وشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اشاره و اظهار کرد: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت: شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش‌های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوزه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

کد خبر 6095343

دیگر خبرها

  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • مجتهدی حال فلسفی‌اش از قال فلسفی‌اش بیشتر بود
  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود