Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-09@05:04:37 GMT

باند سرقت پسته در رفسنجان متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۷۹۴۵

رکنا: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: باند سرقت مسلحانه انبارهای پسته در رفسنجان متلاشی و ۶ نفر دستگیر شدند.

کریمی ،جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در نشست خبری با اشاره به اینکه باند سرقت مسلحانه در رفسنجان متلاشی و ۶ نفر دستگیر شدند گفت: سارقان در هر بارگیری دو تا سه تن پسته از انبار‌های پسته به سرقت می‌بردند، طی رصد‌های دو ماهه پلیس و جمع آوری مستندات طی عملیات ضربتی مشترک شهرستانی، استانی و فرااستانی سارقان دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اسلحه‌ای که سارقان حمل می‌کردند دست ساز بوده که با ایجاد رعب و وحشت دست و پای طرف را می‌بستند و اموالشان را به سرقت می‌بردند.

کریمی در ادامه بحث کشف سرقت‌ها به سرقت دستگاه‌های جوشکاری و تجهیزات فنی دانشگاه کار اشاره و تصریح کرد: یک نفر در این زمینه دستگیر شده و پنج دستگاه جوش و مقادیر زیادی تجهیزات فنی شامل آچار و…از وی کشف شد که سارق معترف شده این تجهیزات را برای استفاده در سرقت‌های دیگر به سرقت برده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان اظهارکرد: کشف یک مورد سرقت که از طریق سوراخ کردن سقف برای بردن لوازم منزل بوده عملکرد دیگر کلانتری ۱۳ است که کمتر از سه ساعت سارق دستگیر و اموال به مالباخته تحویل داده شد.

این مقام انتظامی از متلاشی شدن باند جعل و کلاهبرداری طی دوماه اخیر یاد کرد و گفت: کشف سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز توسط پلیس آگاهی و امنیت در این مدت انجام شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان سرقت مسلحانه دستگیر رفسنجان سرقت پسته سیل فیلم شیراز آب عکس ویدیو ها سیلاب حادثه رودخانه هولناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار علی محمدی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و اعلام شکایت مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار گارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع جرم و بررسی صحنه‌های سرقت دریافتند که همه این سرقت‌ها به یک شیوه صورت گرفته است و در ادامه با جمع آوری آثار و ادله لازم در کمترین زمان ممکن توانستند هویت ۲ نفر را که در این سرقت‌ها دست داشتند به دست آورند.

این مسئول انتظامی گفت: با مشخص شدن هویت اصلی سارقان، متهمان در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفتند و سرانجام در ۲ عملیات ضربتی جداگانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سردار محمدی اظهار کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه کیفری موثر در رابطه با سرقت هستند و به رغم اینکه در ابتدا دستگیری موارد اتهامی را انکار می‌کردند، پس از مواجهه با شواهد و مستندات ارائه شده توسط کارآگاهان ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۵۳ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر تبریز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری مالخر در این رابطه و کشف اموال مسروقه و شناسایی مال باختگان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت خواهر و برادری در تهران
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان