Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:40:15 GMT

18 عشایر دامدار در گناوه از سیلاب نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۱۲۷

18 عشایر دامدار در گناوه از سیلاب نجات یافتند

گناوه-ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: نیروهای امدادی این جمعیت 18 عشایر دامدار را که در مسیر روستای چشمه بخش مرکزی این شهرستان در سیلاب گرفتار شده بودند نجات دادند.

عبدالعلی صیادی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: درپی اعلام مدیریت بحران شهرستان و پلیس 110، تیم امداد و نجات در سیلاب و آب های خروشان این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: باتوجه به بارندگی شدید چند روز گذشته و بالا آمدن آب رودخانه فصلی روستای چشمه بخش مرکزی گناوه سیلاب جاری شد و نجاتگران بدلیل دسترسی نداشتن مناسب به حادثه دیدگان از یک دستگاه تراکتور و خودرو نجات بهره گرفتند.
رئیس جمعیت هلال احمر گناوه بیان کرد: نیروهای امدادی این جمعیت در حین عملیات با استفاده از ابزار نجات شامل طناب، حلقه، جلیقه نجات و کیسه پرتاب طناب هشت زن و 10 مرد را نجات و به محل امن انتقال دادند.
وی اظهارداشت: در اجرای این عملیات که به مدت سه ساعت طول کشید فرماندار، فرمانده پاسگاه انتظامی شول و مدیر جهادکشاورزی شهرستان حضور داشتند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيلاب گردشگر نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود