Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:21:58 GMT

آژیر خطر در فلسطین اشغالی به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۳۴۹

آژیر خطر در فلسطین اشغالی به صدا درآمد

تهران - ایرنا - رسانه ها از به صدا در آمدن آژیر خطر در فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، شبکه خبری المیادین اعلام کرد: آژیر خطر امشب در منطقه اشکول در فلسطین اشغالی به صدا درآمد.
خبرگزاری فلسطینی معا نیز به نقل از ارتش رژیم صهیونیستیی گزارش داد که یک فروند راکت شلیک شده از نوار غزه به منظقه اشکول اصابت کرد اما تلفاتی در پی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درگیری میان نیروهای مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به ویژه در نوار غزه در ماه های اخیر بالا گرفته است.
شبد**1480**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي غزه راكت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است

مجله اشپیگل آلمان گزارشی از نشست محرمانه‌ای در بروکسل داد که که در آن فرمانده میدانی مأموریت دریایی اتحادیه اروپا در آن به توانمندی‌های ارتش یمن در دریای سرخ اعتراف کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مجله آلمانی اشبیگل گزارش داد که فرمانده مأموریت دریایی اتحادیه اروپا (اسپیدس) در دریای سرخ طی نشستی محرمانه در بروکسل از عملکرد و موفقیت نیروهای یمن در این منطقه ابراز نگرانی کرده است.

این فرمانده گفت که در سایه نبود امکانات، قادر به انجام مأموریت محوله به او نبوده است و به گفته او، برای انجام چنین مأموریت، دستکم 10 کشتی جنگی به همراه هواپیماهای گشت زنی نیاز است.

دریادار واسیلیوس درباره عملیات ارتش یمن گفته است: «خطر ناشی از حملات یمنی‌ها بیش از هر زمان دیگری حادتر شده است. یمنی‌ها با اشباع پدافند هوایی کشتی‌های ما به وسیله پهپادها، به کشتی‌های تجاری (اسرائیلی یا کشتی‌های عازم اسرائیل) خسارت می‌زنند».

او همچنین در این نشست گفته است: «ما سامانه‌های دفاعی مدرنی داریم ولی با وجود پرواز دسته‌ کاملی از پهپادها حتی قوی‌ترین سامانه‌ها هم تسلیم می‌شوند».

ارتش یمن بعد از حمله زمینی ارتش اسرائیل به نواز غزه اعلام کرد که در حمایت از مقاومت و مردم فلسطین در این منطقه، کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی را که عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند، هدف قرار خواهد داد و طی این مدت، علاوه بر هدف قرار دادن این کشتی‌ها، شماری را نیز توقیف کرد. در نتیجه این عملیات‌‌ها، بندر ایلات اشغالی تعطیل شده است و رژیم اسرائیل مجبور شده است از مسیرهای جایگزین استفاده کند.

علی رغم حملات آمریکا و انگلیس به یمن برای حمایت از رژیم اسرائیل، سخنگوی ارتش یمن جمعه این هفته بعد از سخنرانی رهبر انقلاب این کشور از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که کشتی‌هایی که از سمت مدیترانه عازم فلسطین اشغالی هستند، هرکجا باشد و دستشان برسد، هدف قرار خواهند گرفت.

یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به‌زودی آغاز خواهد شدیمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • فیلم| حملهٔ راکتی به شمال فلسطین اشغالی
  • فیلم/ حملهٔ راکتی به شمال فلسطین اشغالی
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا