Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:50:57 GMT

رئیس‌جمهوری فردا به گلستان می‌رود

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۴۲۳

رئیس‌جمهوری فردا به گلستان می‌رود

تهران- ایرنا- سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در توئیتی از سفر رئیس جمهوری به مناطق سیل‌زده گلستان خبر داد.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، فرمانده کل سپاه پاسداران در توئیت خود افزود: آنچه امروز در شهر سیل‌زده آق‌قلا دیدم نجابت و صبر شگفت‌آور مردم‌غیور این دیار بود که بی‌‌شک از ایمان و علاقه وافرشان به انقلاب نشات می گیرد و جای افتخار برای قوم ترکمن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: امیدوارم رئیس‌جمهوری در سفر فردا همه را از خجالت در آورد و برخی کوتاهی‌های مسئولان اجرایی را جبران کند.
به گزارش ایرنا، بارش های سنگین و بی سابقه که از روزهای پایانی سال 97 آغاز شده، باعث وقوع سیل در اغلب نقاط کشور شده است.
در حالی که دستگاه های اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی در روزهای اخیر به دنبال کمک رسانی به مردم آسیب دیده در استان های گلستان و مازندران بودند، روز گذشته - دوشنبه - هم برخی استان های واقع در جنوب و جنوب غرب کشور با این پدیده مواجه شدند به طوری که تا لحظه انتشار این خبر 19 نفر در شیراز، یک نفر در کرمانشاه، یک نفر در لرستان، یک نفر در کهگیلویه و بویر‌احمد و یک نفر نیز در خوزستان جان خود را از دست داده و 105 نفر هم مصدوم شدند.
در همین زمینه روز گذشته رئیس جمهوری همه استانداران، فرمانداران و مسئولان را موظف کرد با حضور مستمر در محل خدمت خود تا پایان تعطیلات نوروزی، در آماده باش کامل باشند و ضمن ایجاد ارتباط و هماهنگی با سایر دستگاه های مرتبط، تدارکات لازم را برای مدیریت مشکلات ناشی از وقوع احتمالی سیل پیش بینی کنند.
معاون اول رئیس جمهوری هم در بخشنامه ای با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی کامل همه دستگاه‌ها برای مدیریت حوادث طبیعی، از استانداران و فرمانداران سراسر کشور خواست به طور تمام وقت در محل کار خود حضور داشته باشند.
ستاد مدیریت بحران کشور برای بررسی این زمینه روز سه شنبه به ریاست رئیس جمهوری تشکیل جلسه داد.
شبد**1953**9122

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حسن روحاني سفر به گلستان سرلشكر جعفري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری است، عیادت کرد

به گزارش ایسنا، «منصور آیرم» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه اعضا این سرکنسولگری روز جمعه از «سید ابوالحسن میرواحدی» از پیشکسوتان ورزش و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر فرانکفورت بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، عیادت کرد.

سرکنسول ایران در فرانکفورت در این عیادت، ضمن ابلاغ سلام و الحوالپرسی وزیر امور خارجه و جامعه ورزشی کشورمان به این قهرمان کشتی ایران که در دهه ۶۰ ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را عهده دار و نایب پهلوانی و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد، در جریان آخرین وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • هوای گلستان فردا و پس فردا گرم است
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • نوع برخورد غرب با تجمعات دانشجویی نشان از ادعاهای واهی آنها است
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه