Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@18:40:03 GMT

واژگونی قایق با 17 سرنشین در گلستان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۴۶۹

واژگونی قایق با 17 سرنشین در گلستان

در پی واژگونی یک فروند قایق موتوری حامل 17 سرنشین اعم از امدادگران و سیل زدگان شهرستان گمیشان در استان گلستان 2 نفر مفقود شدند.

به گزارش ایرنا این قایق پس از واژگونی به بدنه بتنی مربوط به یک پل برخورد و به شدت آسیب دید و تمام سرنشینان آن به داخل آب سقوط کردند.

بر پایه این گزارش نیروهای سپاه، هلال احمر و تکاوران مستقر در منطقه بلافاصله وارد عمل شده و 15 نفر را نجات دادند که اغلب آنها مجروح و مصدوم شده اند و حال یک نفر نیز وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوجود تلاش امدادگران هنوز دو نفر از سرنشینان قایق مفقود هستند.

سیدعلی رضا حسینی معاون فرماندار گمیشان در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: برابر اطلاعات واصله بیشتر سرنشینان این قایق را بومیان منطقه و تعدادی از امدادگران حاضر از سایر شهرستان‌ های استان گلستان تشکیل می دهند.

وی اظهار داشت: به دلیل تردد زیاد و ازدحام جمعیت و بعضا استفاده بیش از ظرفیت قایق ها امروز چند حادثه مشابه دیگر هم رخ داد که هیچ یک از آنها تلفات و حتی مصدوم نداشت.

معاون فرماندار گمیشان ابراز امیدواری کرد با جستجوی بیشتر دو مفقود این حادثه نیز پیدا شوند.
شهرستان ساحلی گمیشان در کرانه شرقی دریای خزر و غرب استان گلستان اکنون در محاصره سیل و بخشی از آن به زیر آب رفته است و به همین سبب طی شبانه روز گذشته بسیاری از مردم منطقه خانه های خود را ترک و با قایق به نقاط امن می روند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قایق گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، وزارت کشور کنیا بامداد امروز دوشنبه (به وقت محلی) اعلام کرد که به دنبال فروریختن سدی در غرب کنیا و قطع یک جاده اصلی، ۴۵ نفر کشته شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، در این حادثه همچنین ده ها نفر هم مفقود شدند.

«استفان کارویی» یکی از مقامات پلیس به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: سد قدیمی «کیجابه» (Kijabe)، واقع در منطقه «مای ماهیو» در منطقه «گریت ریفت ولی» شکاف برداشت و آب به سمت پایین دست آن سرازیر شد.

تصاویر ارسالی رسانه ها نشان می دهند که خودروها در یکی از شلوغ ترین بزرگراه های کنیا در میان گل و لای گیر کرده بودند و امدادگران به مداوای مجروحان پرداختند؛ زیرا آب مناطق وسیعی را زیر آب برده است.

صلیب سرخ کنیا در این خصوص گفت که ۱۰۹ نفر تا کنون در بیمارستان بستری شده اند و ۴۹ نفر هم مفقود شده اند.

تیم‌ های امداد و نجات مشغول جستجو در بین گل و لای برای یافتن بازماندگان هستند.

کد خبر 6092412

دیگر خبرها

  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • رژه قایق‌ها در خلیج فارس
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • قایق هایی از جنس ملودی (عکس)