Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:21:07 GMT

وضعیت سد دز عادی است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۵۷۶

وضعیت سد دز عادی است

اندیمشک - ایرنا - فرماندار اندیمشک وضعیت کنونی سد دز را عادی اعلام کرد و گفت: جلسات ستاد بحران اندیمشک چندین بار از دیشب تاکنون به منظور بررسی وضعیت نقاط مختلف شهرستان با حضور نماینده و دستگاه های اجرایی تشکیل شده است.

پیمان جهانگیری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورودی دریاچه سد دز هم اکنون چهار هزار و 600 متر مکعب بر ثانیه و خروجی آن 900 متر مکعب بر ثانیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارتفاع آب دریاچه سد را 342 و نیم متر عنوان کرد و گفت: ارتفاع آب تا 352 متر یعنی حدود هفت و نیم متر می تواند افزایش یابد.
فرماندار اندیمشک افزود: حجم آب دریاچه 2 میلیارد و 200 میلیون مترمکعب و حجم خالی آن 500 میلیون مترمکعب است ضمن اینکه شیرهای کشاورزی نیز بسته اند.
وی بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان اندیمشک با حضور در نقاط پرخطر شهرستان، وضعیت طغیان رودخانه ها و سیلاب ها را بررسی کرده اند.
جهانگیری گفت: برخی پل های ارتباطی روستاها دچار ریزش یا تخریب دهانه شدند و رودخانه های فصلی بخش الوار نیز طغیان کردند.
وی افزود: میزان بارندگی در سطح اندیمشک بیش از 50 میلی متر، حسینیه 89 میلیمتر، بیدروبه 104 میلیمتر و مازو 59 میلیمتر گزارش شده است.
فرماندار شهرستان اندیمشک از مردم خواست از حریم رودخانه ها و سیلاب ها فاصله بگیرند.
وی گفت: شرایط در روستاهای پاپی آباد، علی آباد و دوبندار در بخش مرکزی اندیمشک نیز مورد بررسی قرار گرفته و منازل ساکنان حریم رودخانه تخلیه شدند.
وی ابراز امیدواری کرد سیلاب های بالا دست خطر خاصی برای اندیمشک به همراه نداشته باشد.
فرماندار اندیمشک در بخش دیگری از اسکان مناسب مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بارندگی ها و به منظور رفاه حال مسافران، مصلای نماز جمعه، سالن های ورزشی و ده ها مسجد و مکان سرپوشیده و مناسب در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.
7281/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارندگي سيلاب انديمشك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است

منبعی در جنبش حماس تاکید کرد روابط این جنبش با قطر در وضعیت عادی است و تغییری در آن ایجاد نشده است.

به گزارش ایسنا، یک منبع در جنبش حماس گفت: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است و تغییری در آن ایجاد نشده است. هیچ خبری از قطری‌ها درباره بستن دفتر سیاسی ما در دوحه به ما نرسیده است.

این منبع در مصاحبه با عربی۲۱ گفت: رهبری حماس چند روز پیش به دوحه بازگشت و فعالیت خود را در آنجا به صورت عادی ادامه می‌دهد. قطر همچنان میانجی اصلی در مذاکرات با اشغالگران است.

این در حالی است که پیش از این رویترز به نقل از یک منبع آگاه ادعا کرده بود «قطر ممکن است دفتر حماس را به عنوان بخشی از بازنگری در میانجیگری خود درباره جنگ غزه ببندد.»

این منبع آگاه گفت: قطر در حال بررسی این موضوع است که آیا به حماس اجازه ادامه فعالیت دفتر سیاسی‌اش در دوحه را بدهد یا خیر. قطر همچنین می‌خواهد در موضوع میانجیگری خود در مذاکرات برای توقف جنگ غزه بازنگری کند.

منابعی به واشنگتن پست گزارش داده بودند ایالات متحده در موضعی مداخله جویانه از قطر خواسته است تا در صورت امتناع حماس از توافق با اسرائیل بر سر معامله تبادل اسرا، حماس را از خاک خود اخراج کند.

یک مقام آمریکایی در مصاحبه با این روزنامه اشاره کرد آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا آوریل گذشته پیامی را در این زمینه به محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر خارجه قطر ابلاغ کرد.

پیشتر یک مقام قطری اعلام کرد این کشور از حملات مکرر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تلاش‌های دوحه خسته شده است.

نتانیاهو از نقش قطر در مذاکرات انتقاد کرده و از دوحه خواسته بود بر جنبش حماس فشار بیشتری بیاورد این درحالی است که لجاجت خود نتانیاهو مانع پیشرفت در مذاکرات بوده است.

ظهر شنبه دور نخست مذاکرات آتش‌بس در مقر سازمان اطلاعات مصر در قاهره با حضور هیئت حماس و هیئت‌های قطر، مصر و آمریکا آغاز شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک