Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی | تیم ملی برزیل موفق شد با درخشش روبرتو فیرمینو و گابریل ژسوس در برابر جمهوری چک پیروزی را از آن خود نماید.به گزارش بلاغ،برزیلی‌ها که در دیدار دوستانۀ قبلی خود موفق شده بودند پاناما را شکست بدهند، در دومین دیدار تدارکاتی تعطیلات فیفادی جاری، تیم جنگندۀ جمهوری چک را با نمایش درخشان گابریل ژسوس و روبرتو فیرمینو از پیش رو برداشتند تا زردهای ریو بهترین بهرۀ ممکن را از تعطیلات رقابت‌های ملی برده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل ژسوس

 

در جریان این دیدار، گابریل ژسوس در دقایق 83 و 90، روبرتو فیرمینو در دقیقۀ 49 موفق شدند برای سلسائو گلزنی کنند تا پیروزی این تیم در این نبرد حتمی شود و در آن سو تک گل چک را دیوید پاولکا در دقیقۀ 37 به ثمر رساند تا در نهایت کار این دیدار با نتیجۀ پیروزی 3_1 برزیل به پایان برسد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،عبدالرسول پورعباس افزود: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی گفت: در سیل اخیر در حاجی اباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ظرف سه هفته  آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان اخذ می شود تاحقی ضایع نشود .

  رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پور عباس با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می کند افزود: با هماهنگی که با استاندار ،فرماندار ،نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برقرار می شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند