Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، علامرضا جلیلی‎نیا دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر اهواز از گسترش ستادهای اسکان در این شهرستان به دلیل بالا امدن سطح آب رود کارون خبر داد و گفت: باتوجه به هشدار هواشناسی و اداره‎کل مدیریت بحران استانداری خوزستان مبنی بر بارش‎های سیل‎آسا در استان که از روز گذشته آغاز شده است، بنا بر تأکید استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی استان و فرماندار شهرستان، با همکاری مدیرکل آموزش و پروش و مدیرکل ورزش و جوانان استان، تعداد پنج سالن ورزشی و تعداد زیادی کلاس درس در مدارس نواحی مختلف اهواز به منظور اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در شرایط اضطراری تا روز چهارشنبه اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: از روز یکشنبه تا بامداد دوشنبه نیز به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان به گشت‎زنی در سطح شهر و سواحل کارون به ویژه پارک لاله مشغول بودیم که طی آن بیش از 300 چادر را با کمک نیروهای انتظامی، بسیج و نیروهای ستاد اسکان به سمت ستادهای اسکان نواحی مختلف آموزش و پرورش در مدارس و سوله‎های ورزشی هدایت کردیم.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر اهواز افزود: باتوجه به این‎که ظرفیت مدارس برای اسکان مسافران تکمیل شد، بقیه گردشگرانی که در کنار سواحل کارون در چادر اتراق کرده بودند نیز همگی به سمت سوله‎های ورزشی هدایت شدند.

وی با بیان این‎که نیروهای ستاد خدمات سفر شهرستان اهواز از روز گذشته تا فردا ( هفتم فروردین‎ماه 98) در حالت آماده‎باش کامل خواهند بود گفت: به دلیل بارندگی و بالا آمدن سطح آب رود کارون، اطلاع‎رسانی مبنی بر عدم اتراق مسافران در حاشیه این رود همچنان ادامه دارد و تدابیر و تمهیدات لازم برای اسکان مسافران در مکان‎های سرپوشیده در شزایط بحرانی اندیشیده شده است.

جلیلی‎نیا با اشاره به این‎که اوضاع تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد اضافه کرد: بنرهایی نیز در سطح شهر نصب شده و از مسافران و گردشگران نوروزی خواسته شده چنانچه مکانی برای اسکان نیافتند به ستادهای اسکان مراجعه کنند تا به سمت سوله‎های ورزشی هدایت شوند.

او ضمن هشدار به مسافران نوروزی از آنان درخواست کرد: به دلیل طغیان رود کارون و جدی بودن خطر، تا عادی شرایط از نزدیک شدن به حاشیه و ساحل کارون به شدت خودداری کنند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر اهواز در ادامه بیان کرد: در بازه زمانی 28 اسفندماه 97 تا پنجم فروردین‎ماه 98 حدود 500 هزار نفر در شهرستان اهواز اقامت داشتند ضمن‎این‎که خانه تاریخی ماپار اهواز، ساحل کارون، سرای معین‎التجار، قبرستان ارامنه، پارک لاله، شهربازی پادادشهر و بازار فلافل‎فروشان لشکرآباد مکان‎هایی بودند که از ابتدای نوروز بیشترین تعداد گردشگر به خود دیده‎اند.

وی با بیان این‎که ایستگاه‎های از من بپرس درسطح شهرستان اهواز دایر هستند افزود: بیش از پنج‎هزار نقشه و کاتالوگ نیز در اختیار نیروهای هلال‎احمر قرار داده‎ایم که در حال توزیع آن‎ها در ورودی‎های شهرستان اهواز هستند.

جلیلی‎نیا همچنین یادآور شد به منظور استقبال از مسافران نوروزی در فرودگاه اهواز، در قالب ستاد سفر، جشن‎های نوروزگاهی با حمایت بخش خصوصی و با حصور گروه‎های آئینی مختلف درحال برگزاری است.

انتهای پیام/

20 / 20 علامرضا جلیلی‎نیا دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر اهواز بالا امدن سطح آب رود کارون مکان‎های سرپوشیده جابجایی بیش از 300 چادر از حاشیه کارون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مکان های سرپوشیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور

سید علی یزدی خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدیدی کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر وحیدی

وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از ۸ هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استان های تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنجگانه ... ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

tags # مجلس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری