Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نهاوند از جمع آوری کمک های مردم نهاوند برای هم وطنان سیل زده شمال کشور و ارسال اولین محموله کمک های مردم این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن مرادی در گفت و گو با خبرنگار نافع، گفت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک نیروهای مسلح به مردم مناطق سیل زده، جمع آوری کمک های مردم نهاوند در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای جمع اوری کمک های مردمی از تمام ظرفیتهای سپاه نهاوند  استفاده می شود و با همکاری رسانه ها و خبرنگاران انشالله کمک های خوبی جمع آوری شود و برای هم وطنان سیل زده ارسال شود.

 مرادی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و برگزاری جلسات هماهنگی همه پایگاه ها و حوزه های بسیج شهرستان نهاوند برای دریافت کمک های مردم نوعدوست نهاوند آمادگی دارند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با اعلام فرمانده سپاه استان همدان کمکهای مردم نهاوند در حوزه ها و پایگاه ها و سپاه ناحیه نهاوند جمع آوری شد و اولین محموله از این کمک ها به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

وی بیان داشت: مردم شهرستان انقلابی و نوعدوست نهاوند همواره در عرصه های مختلف کمک رسانی در استان همدان پیشتاز بوده اند و در این عرصه نیز خوشبختانه خوب عمل کرده اند.

مرادی گفت: تاکنون ۱۲ میلیون تومان پول نقد و بیش از ۲۵ میلیون تومان مواد غذایی و پوشاک و سایر اقلام خوراکی و غیر خوراکی توسط سپاه نهاوند جمع اوری شده است.

وی افزود: کار جمع اوری کمک ها برای هموطنان سیل زده همچنان ادامه خواهد داشت و همشهریان عزیز نهاوندی می توانند کمک های خود را به پایگاه ها، حوزه ها و سپاه ناحیه نهاوند تحویل دهند.

 فرمانده سپاه نهاوند با قدردانی از مردم نهاوند گفت: با هماهنگی های انجام شده در راستای کمک به هم وطنان آسیب دیده در سیل اخیر استان های گلستان و مازندران کلیه پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان نهاوند برای جمع آوری کمکهای مردمی و ارسال در سریعترین زمان ممکن آماده هستند.

وی گفت: شماره حساب های 5151818086011 نزد بانک سپه به نام حوادث غیر مترقبه سازمان بسیج و  به شماره حساب 1_11504545_35_3810 بانک انصار نزد بانک انصار به نام سپاه انصارالحسین (ع )جهت کمک به سیل زدگان واریز نمایند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید

به نظر می رسد در روز های جاری، مجددا شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم، که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینکهای آلوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود