Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم عسکری نسب در خصوص جزییات این سانحه، اظهارداشت: ساعت ۲۲:۲۰ شامگاه سه شنبه، ششم فروردین ماه جاری یک جوان با خودروی سواری پژو ۴۰۵ پلاک بندر لنگه پس از یک خودروی ارباب رجوع قصد ورود به محوطه بندر تجاری لنگه داشت که با ممانعت ماموران یگان حفاظت بندر مواجه شد اما بدون توجه به فرمان ایست، با سرعت زیاد و انجام حرکات نمایشی از دروازه ورودی بندر عبور کرده و در ضلع غربی بندر با سرعت به درون دریا سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بلافاصله پس از اطلاع یگان حفاظت به برج کنترل بندر، علاوه بر آماده باش تیم واکنش سریع و آتش نشانی، غواص مستقر در بندر تجاری لنگه خود را به موقعیت سانحه رسانده و در دقایق اولیه شناور بودن خودرو روی سطح آب دریا، راننده که تنها سرنشین خودرو بوده را از خطر غرق شدن نجات می‌دهد. هر چند فرد خاطی نسبت به نجات یافتن توسط غواص از سانحه غرق شدن درون دریا مقاومت کرده و شواهد مبین عدم تعادل روانی او در هنگام سانحه است.

عسکری نسب اظهارداشت: کمتر از یکساعت پس از وقوع سانحه، به همت تیم عملیات بندری و دریایی و آتش نشانی اداره بنادر و دریانوردی لنگه، خودروی سانحه دیده از آب دریا بیرون آورده شد و فرد خاطی نیز به سرعت از طریق آمبولانس مستقر در بندر تجاری لنگه، به بیمارستان شهید محمدیا شهر بندر لنگه انتقال یافت.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام معاینات پزشکی و درمانی، هم اکنون وضعیت جسمی نامبرده، مساعد گزارش شده است.

محمدی یک مقام قضایی در دادستانی شهرستان بندر لنگه نیز در این رابطه اظهار داشت: آقای "ش. الف" جوان ۲۵ ساله، اهل و ساکن شهر بندر لنگه دارای سابقه کیفری و اقدامانه مجرمانه بوده و طی روزهای اخیر به دلیل برخی اعمال مشکوک به خودکشی و درگیری خانوادگی، تحت پیگیر قضایی بوده است.

شایان ذکر است، هم اکنون پرونده این حادثه توسط پلیس شهرستان بندر لنگه در حال تکمیل اطلاعات و مستندات جهت ارجاع به دستگاه قضایی است.

کد خبر 4576508

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروی پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف احشام قاچاق در بندرلنگه

سرهنگ محمدامین نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه گفت: مأموران انتنظامی شهرستان در اجرای طرح مقابله با قاچاق و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، از دپوی احشام قاچاق در یکی از روستا‌های شهرستان مطلع و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و در بازرسی دقیق از محل دپو، ۲۵ رأس گوسفندکه بصورت گله‌ای رها گردیده بود کشف و احشام را جهت سیر مراحل قانونی توسط یک دستگاه خودرو کمکی به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازرسی ۱۱هزار قرارداد شرکت رضایت خودروی طراوت‌نوین
  • ببینید| تست تصادف خودروی «چری» با سقوط از ارتفاع ۳۲ متری
  • مطالبات ۸۹۵ مالباخته «رضایت خودروی طراوت نوین» پرداخت شد
  • ورود دادستانی برای تعیین تکلیف ۳۳۰۰ خودرو خارجی معطل در گمرک شهید باهنر
  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • جزییاتی از توافق آتش‌بس غزه؛ حماس برای پایـان جنگ چه چیزی را پذیرفت؟
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان