Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: امسال برای نخستین بار همزمان با طرح آرامش بهاری، شاهد برپایی غرفه‌های سلامت در راستای اجرای نیات واقفین در سطح بقاع متبرکه هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بیرجند، حجت‌الاسلام «پرویز بخشی‌پور» امروز (7 فروردین) در حاشیه بازدید از ایستگاه سلامت امامزادگان فردوس، با بیان اینکه طرح آرامش بهاری برای هشتمین سالی متوالی از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: سازمان اوقاف با هدف بهره برداری معنوی از فضای بقاع متبرکه و امامزادگان در ایام تعطیلات نوروزی و تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در جوار امامزادگان این طرح را اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی از فعالیت 60 نفر از مبلغین بومی و اعزامی در طرح آرامش بهاری خبر داد و گفت: مهمترین برنامه مبلغان در طرح آرامش بهاری، اقامه نماز جماعت، پاسخ به شبهات و سؤالات شرعی، مشاوره در حوزه خانواده و مسائل مذهبی و برگزاری مسابقات فرهنگی است.

 

وی اسکان موقت زائران در بقاع، نظافت و آراستگی بقاع متبرکه برای میزبانی از زائران، اسکان اضطرای و آماده نمودن شرایط جهت برپایی اسکان موقت توسط زائران، برپایی ایستگاههای صلواتی در بقاع متبرکه و برپایی ایستگاه سلامت و استقرار پایگاه های خدمات رسان را از خدمات اوقاف در حوزه رفاهی در راستای طرح آرامش بهاری اعلام کرد.

 

حجت الاسلام بخشی‌پور با اشاره به برپایی ایستگاه سلامت و بهداشت در جوار 8 بقعه متبرکه خراسان‌جنوبی ادامه داد: این ایستگاه‌ها در جوار امامزاده سید محمد و سید ابراهیم فردوس، امامزاده سلطان مصیب مصعبی و امامزاده سلطان کریم‌شاه کریمو، آرامگاه بوذرجمهر قاین، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و امامزاده سیدنالحسین(ع) نهبندان، امامزادگان باقریه بیرجند و امامزاده شاه سلیمان علی(ع) خوسف برپا شده است.

 

وی بیان داشت: در این پایگاه ها ارائه رایگان خدمات و مشاوره‌های پزشکی به زائران و مسافران نوروزی در مدت زمان تعیین شده، انجام می‌شود.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیل شیراز خبرگزاری شبستان خسارت سیلاب سیل شیراز سیلاب گلستان سیل زدگان مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ایستگاه سلامت طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج ظهر شنبه در آئین برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران به مناسبت سومین روز از هفته فرهنگی سنه به همت شهرداری و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ژیوه‌ر در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاخص شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت هفته فرهنگی سنه برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران است که با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ژیوه‌ر از امروز کار خود را در عمارت خسروآباد سنندج آغاز کرده است.

سرکوت نجفی با اشاره به اینکه این نمایشگاه صبح و عصر در معرض دید مخاطبان و علاقمندان است، گفت: نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی به مدت یک هفته دایر است.

وی ضمن تقدیر از همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان در برپایی این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثاری از صنایع‌دستی، حاصل ذوق و هنر زنان و مردان توانمند استان در قالب ۳۲ غرفه به نمایش در آمده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار مختلفی در رشته‌های نازک‌کاری، منبت، معرق چوب، خراطی، چرم، زیورآلات و غیره به معرض نمایش عموم درآمده است و در کنار آن غذاهای محلی نیز عرضه می‌شود.

نجفی حمایت از فعالین حوزه صنایع دستی را از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: امیدواریم برپایی این نمایشگاه بستری برای معرفی هرچه بیشتر توانایی و ظرفیت‌های هنرمندان سنندجی در حوزه صنایع دستی باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج در پایان گفت: این نمایشگاه از امروز تا تاریخ ١۳ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۲۰ پذیرای بازدید علاقمندان است.

کد خبر 6089883

دیگر خبرها

  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود