Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@09:19:32 GMT

682 طرح تحقیقاتی در دانشگاه آزاد خمین انجام شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۰۱۳۵

682 طرح تحقیقاتی در دانشگاه آزاد خمین انجام شد

« محمد خلیلی» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: طرح های تحقیقاتی در حوزه های فنی و مهندسی، علوم انسانی ومعماری اجرا شده است.
وی اظهارداشت: سه هزار و 347 جلد پایان نامه تا کنون توسط دانشجویان رشته های کارشناسی ارشد این دانشگاه به چاپ رسیده است.
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی خمین ادامه داد: 9 کرسی علمی ترویجی به منظور بیان ایده های اساتید در این دانشگاه برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خلیلی با اشاره به چاپ 120 مقاله محققین این دانشگاه درهمایش های ملی و بین المللی اظهار داشت: محققان این دانشگاه موفق به چاپ 64 مقاله علمی پژوهشی که مورد پذیرش وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و وزارت بهداشت ودرمان و 10 مقاله در مجله های معتبر بین المللی شده اند.
وی با اشاره به فعالیت 15 هسته فناوری در مرکز رشد این دانشگاه اظهار داشت: دستگاه برداشت پیاز زعفران، کیت تشخیص بیماری سل به روش جدید، سیستم آبرسان هوشمند و ذخیره طولانی مدت آب در گیاهان، سیستم تصفیه و بازیافت پساب فاضلاب و تولید سیلی مارین از گیاه دارویی ماری تیغال از اختراعات این مرکز است.
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی خمین گفت: 23 کارگاه و آزمایشگاه دراین واحد دانشگاهی برای استفاده دانشجویان رشته های برق، کامپیوتر، عمران ، مکانیک ونقشه برداری فعال است.
خلیلی افزود: 47 هزار نسخه کتاب در 26 هزار عنوان در رشته های علوم انسانی، ریاضی، فنی ومهندسی، معماری و پزشکی در کتابخانه این واحد دانشگاهی برای استفاده دانشجویان و اساتید شهرستان موجود است.
وی با اشاره به تحصیل 2 هزار و100 دانشجو در 66 رشته کاردانی تا دکترا افزود: 165 استاد و 40 هیات علمی در این دانشگاه تدریس می کنند.
بیش از 10 هزار دانشجو بومی و غیر بومی از مقطع کاردانی تا دکترا در رشته های مختلف در هفت مرکز آموزش عالی خمین به تحصیل اشتغال دارند.
9930/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اشتغال دانشجو دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان آخرین وضعیت دریافت مجوز راه‌اندازی رشته پزشکی در واحد اهواز را تشریح کرد.

علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت‌ماه آخرین اکیپ بازرسی وزارت بهداشت، از امکانات دانشگاه آزاد خوزستان بازدید خواهند کرد تا مجوز نهایی جذب دانشجوی پزشکی عمومی صادر شود.

وی ادامه داد: تیم اعضای هیات علمی برای این رشته نیز در حال تکمیل است و در صورت تایید امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه توسط بازرسان، از ترم مهرماه در واحد اهواز دانشجوی پزشکی پذیرفته خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به روند فراهم‌آوری امکانات مناسب آموزش پزشکی، گفت: تجهیزات آزمایشگاهی در وضعیت خوبی قرار دارند و البته نواقض جزئی هم وجود دارد که در حال رفع است. مرکز مهارت‌های پزشکی نیز در حال توسعه است. با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز توافق کرده‌ایم که برای آموزش بالینی دانشجویان از بیمارستان‌های آموزشی گلستان، سینا و... به صورت مشارکتی استفاده کنیم.

افروس عنوان کرد: مجوز مرحله اول دانشکده پزشکی برای رشته پزشکی است و در مرحله بعد، رشته‌های داروسازی و دندانپزشکی نیز اضافه خواهد شد. تنها منتظر مجوز نهایی وزارت بهداشت برای رشته پزشکی هستیم که تا پایان اردیبهشت‌ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟