Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریابان علی شمخانی بامداد چهارشنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان در اهواز اظهار کرد: رودخانه کارون در مقطع اهواز و مناطق پایین دست رودخانه، دو تهدید عمده برای استان به شمار می‌رود که می‌تواند چالش ایجاد کند.

وی افزود: اگر دبی کارون به اندازه‌ای بالا بیایید که فاضلاب جاری را در شهر ببینیم و همچنین بارش‌های شنبه و یکشنبه هم به آن اضافه شود، از نظر روانی بسیار شکنندگی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: با توجه به این‌که سامانه بارشی فعلی ضعیف شده است و سامانه بعدی از شنبه به استان می‌رسد، لذا از چهارشنبه تا جمعه برای ما زمان طلایی محسوب می‌شود تا تمهیدات لازم را به‌کار بگیریم.

شمخانی عامل انسانی را یکی از عوامل مهم و دخیل در اتفاقات دانست و گفت: مردم باید قبل از این که سیلاب به آنها خسارت وارد کند، از رودخانه‌ها فاصله بگیرند و به سمتی بروند که آب کم‌ترین خسارت را به آن‌ها وارد کند.

وی با اشاره به مزیت‌های استان خوزستان نسبت به دیگر استان‌ها، اظهار کرد: رودخانه‌های متعدد، کانال‌ها و نهرهای متعدد، رودخانه‌های متصل به دریای آزاد، تالاب هورالعظیم، سد و زمین‌های زه‌کشی از جمله این مزیت‌ها است. وجود این مزیت‌ها در خوزستان، قدرت مانور مدیران استانی را در مواقع بحران به شدت بالا می‌برد.
 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دبی دبیر شورای عالی امنیت ملی شورای عالی امنیت ملی مشکلات کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد