Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@13:44:01 GMT

تمام راه های خراسان شمالی باز است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۰۴۰۷

تمام راه های خراسان شمالی باز است

علی اصغر بدیعی مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیشب راه های ارتباطی برخی از محورهای استان به علت سیل و طغیان رودخانه ها بسته شده بود که با فروکش کردن بارندگی و سیلاب، و نیز تلاش راهداران اکنون بازگشایی شده است.
وی افزود: جاری شدن سیلاب شب گذشته به محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان خسارت وارد کرده است که هنوز میزان آن نهایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: وقوع سیلاب در شهرستان های مختلف استان از جمله شیروان، اسفراین و مانه و سملقان گزارش شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به ریزش کوه در مسیر بجنورد- چنارانشهر در شب گذشته گفت: راهداران بلافاصله نسبت به پاکسازی جاده اقدام کرده و مشکل ایمنی تردد در این مسیر را برطرف کردند.
به گزارش ایرنا، شب گذشته مسیر بجنورد - اسفراین و بجنورد - آشخانه و نیز مسیر ارتباطی اسفراین به سنخواست به علت سیل مسدود شده بود.
بر اساس این گزارش در سیلاب یک هفته اخیر 121 کیلومتر جاده استان دچار خسارت شده است.
خسارت سیل هفته اخیر به راه ها، تاسیسات زیربنایی راه و ابنیه فنی این استان بیش از سه هزار و 100 میلیارد ریال برآورد شده است.
7185/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خراسان شمالی راهداری و حمل و نقل جاده سیل استان راه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از جاری شدن روان‌آب در چند شهر این استان خبر داد.

غلامرضا شفیق در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی در این استان از بامداد امروز، اظهار کرد: این سامانه تمام استان را فراگرفته است.

وی توضیح داد: اکنون شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج و اسفراین بیشتر از سایر نقاط استان است و شاهد آبگرفتگی در برخی نقاط شهرهای شیروان و بجنورد هستیم، اما با تلاش نیروهای شهرداری و ... کنترل شده است.

شفیق بیان کرد: بارش‌ها در سایر نقاط استان تاکنون مشکلی ایجاد نکرده است، اما باید مردم از اتراق در کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در مسیر مسیل‌ها به‌طور جدی خودداری کنند. به علاوه، با توجه به اینکه جاده‌ها لغزنده‌اند رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل هواشناسی برای این استان هشدار نارنجی هواشناسی صادر کرده است، گفت: نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد