Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@01:19:38 GMT

۲ مسیر اصلی در خراسان رضوی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۰۴۴۲

۲ مسیر اصلی در خراسان رضوی مسدود شد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر مسیر کاشمر به کوهسرخ به علت ریزش کوه و سیلاب و مسیر قوچان به سبزوار به علت آب افتادگی در بخشی از جاده مسدود شده است.
وی اضافه کرد: مسیر‌های مسدود شده سبزوار- شاهرود، تربت حیدریه - کاشمر و جغتای - سبزوار با فروکش کردن سیلاب و مساعد شدن شرایط بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: هم اینک در مسیر آزاد راه شهید شوشتری مشهد، مشهد- نیشابور و مسیر تربت حیدریه مه گرفتگی و کاهش دید وجود دارد.
سرهنگ امیدوار افزود: در حال حاضردر هیچ یک از مسیر‌های خراسان رضوی بارندگی وجود ندارد، اما طبق اعلام سازمان هواشناسی تا ظهر امروز موج جدید بارشی وارد این استان خواهد شد.
خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که شش هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی ششم و هفتم فروردین ماه این استان را فرا می‌گیرد و با توجه به رگباری بودن بارش‌ها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد. منبع؛ ایرنا   انتهای پیام//ف.ح     بارش شدید باران طی ششم و هفتم فروردین ماه خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:  از عصر روز یکشنبه هفته جاری با افزایش حجم ابر در آسمان خراسان رضوی، به تدریج شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود و دمای شبانه در برخی از مناطق سردسیر نزدیک به صفر درجه خواهد شد .     سارا حکمی افزود: بارش باران نیز از اواسط هفته جاری بیشتر نقاط را فرا می گیرد که با توجه به سرد بودن هوا، احتمال بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.   وی افزود: بارش ها اواخر هفته جاری به اوج خواهد رسید که اطلاعات تکمیلی آن در زمان مقرر اعلام خواهد شد.   حکمی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با سه و سرخس با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۰ تا ۱۸ درجه را به ثبت رسانده است.   وی افزود: دمای کنونی مشهد ۱۹ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هشت تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.      

 

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل