Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حامد سحاریان با اشاره به اینکه از آغاز بارندگی‌ها در شهر اصفهان تا دو شب گذشته یک هزار و ۷۹۲ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان از سوی شهروندان و مسافران برقرار شد، اظهار کرد: بیشتر این تماس‌ها در خصوص آبگرفتگی در خیابان‌ها بود که کارشناسان ۱۳۷ مردم را راهنمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه از روز ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا پنجم فروردین ماه سال جاری بیش از هفت هزار و ۷۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ از سوی مردم گرفته شده است، گفت: آمار تماس‌های برقرار شده با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی شش روز اخیر حکایت از افزایش بیش از ۵۰ درصدی تماس‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: اداره ارتباطات مردمی شهرداری به روش‌های مختلف ارتباط بین مردم و مدیران شهری را از طریق سامانه پیام صوتی، ۱۳۷و سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ برقرار کرده است.

سحاریان افزود: با توجه به شرایط جوی این روز‌ها شهروندان و مسافران اصفهانی می‌توانند از طریق ارتباط با اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان مشکلات خود در خصوص آبگرفتگی معابر را به کارشناسان ما اعلام کنند تا این موارد به نیرو‌های خدمات شهری و مدیریت بحران شهرداری اصفهان برای پیگیری اعلام شود.

تلفن ۱۳۷ به صورت دو شیفته و ۲۴ ساعته در ایام نوروز فعال است و در شرایط بارندگی اخیر نیز شیفت‌های پاسخگویی این سامانه دو برابر شده است. 

  انتهای پیام/م    تماسهای مردمی با سامانه  ۱۳۷ شهرداری اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901733

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت