Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش سوزی کارگاه طلا سازی در بازار تاریخی و مسقف ارومیه مهار شد.

شاد قوشچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به وقوع آتش سوزی در یک واحد طلاسازی در راسته زرگران بازار تاریخی ارومیه افزود: پس از اطلاع از وقوع آتش سوزی، گروه آتش نشانی و امداد و نجات به محل اعزام شدند که پس از تلاش چهار ساعته آتش نشانان در ساعت سه بامداد امروز چهارشنبه ۷ فروردین این آتش سوزی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به علت چوبی بودن و استفاده از خاک در سقف طلاسازی، استفاده از آب برای اطفای حریق موثر واقع نشد ولی آتش نشانان با استفاده از روش های تخصصی، موفق به مهار آتش شدند.

وی با بیان اینکه در پی این آتش سوزی ۲ مترمربع از سقف طلاسازی تخریب شد، بیان کرد: تیم اطفای حریق و امداد و نجات پس از مهار آتش و با استفاده از روش شمع گذاری، سقوط کامل سقف را نیز مهار کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند

 رییس سازمان آتش نشانی ارومیه از غرق شدن ۲ نفر حین شنا در رودخانه نازلو خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین سرباز رشید افزود: پس از دریافت غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جست‌وجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: این عملیات از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شده و امدادگران در پی یافتن مفقودان هستند.

سرباز رشید بیان کرد: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این ۲ نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران