Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار با تخصیص ۱۰۰ درصد بابت هزینه های ضروری ناشی از سیل از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به استان گلستان ابلاغ شد. ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدولی روزبهان شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 150 میلیارد ریال اعتبار با تخصیص 100 درصد بابت هزینه‌های ضروری ناشی از سیل از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به استان گلستان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به سیل استان گلستان و خسارات ناشی از آن، 50 میلیارد ریال علاوه بر دستور اخیر آقای نوبخت، مبنی بر اختصاص 100 میلیارد ریالی از اعتبار هزینه‌ای  به صورت علی‌الحساب برای هزینه‌های ضروری با تخصیص کامل از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به استان گلستان ابلاغ شد.

سیلاب بالغ بر 180 میلیارد تومان به شهرستان نکا خسارت وارد کرد‌یگان مهندسی نیروی زمینی سپاه برای بازسازی جاده‌های سیل‌زده مازندران فعال شد‌نجات 30 نفر از سیل در شیراز؛ عملیات امدادرسانی تا فردا صبح ادامه دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان اظهار کرد: نقدینگی این اعتبار ابلاغی دیروز به خزانه معین استان گلستان واریز شده است.

روزبهان گفت: با توجه به میزان خسارات وارده ناشی از سیل همزمان با ارائه خدمات گسترده و عملیات کمک‌رسانی، برآورد خسارات احتمالی برای ارائه به هیئت وزیران با همکاری دستگاه‌های اجرایی در دست بررسی و تهیه است.

سیل حدود یک هفته است که برخی مناطق استان گلستان را فراگرفته و براساس بررسی های اولیه و اعلام مسئولان بیش از یک‌هزار میلیارد تومان خسارت در استان وارد کرد است.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیاردریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران

فرماندار شهرستان چالدران گفت: در طول دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق چالدران در زمینه‌های مختلف هزینه شده است.

محمدرضا عبدالله‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی درباره اقدامات انجام شده جهت نصب دستگاه ترانسفورماتور جدید در توزیع برق چالدران اظهار کرد: پست ۱۳۲ کیلوولت چالدران یکی از پست‌های مهم در چالدران است که نقش مهم و تأثیرگذاری را در پایداری شبکه برق و اصلاح افت ولتاژ منطقه بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه در همین راستا یک ترانسفورماتور جدید با ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر در محل پست فوق توزیع برق چالدران نصب می‌شود، افزود: با اقدامات انجام گرفته در آینده نزدیک ظرفیت برق چالدران به ۳۰ مگاولت آمپر افزایش پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: این افزایش ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپری در آستانه ورود به پیک مصرف در سال ۱۴۰۳ کمک خواهد کرد تا برق مشترکان منطقه و بخش خانگی تأمین و پایدارتر شود.

عبدالله‌نژاد با بیان اینکه برای راه‌اندازی و نصب این سیستم جدید بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود، ادامه داد: در طول دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق چالدران در زمینه‌های مختلف هزینه شده است.

کد خبر 751747

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیاردریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • هزینه فوق برنامه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید ۴۰ درصد شهریه می‌شود
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • سرانه فضای آموزشی در گلستان حدود ۴.۸۵ متر مربع است
  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود