Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقری گفت: بیشترین بازدید از بی بی حکیمه، شلال دان و چشمه بلقیس چرام بوده که آمار بازدیدکننده های حرم خواهر امام رضا (ع) قریب به ۶ هزار نفر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمود باقری امروز در یاسوج، گفت: برای بررسی وضعیت اسکان مسافران در استان از مراکز اسکان آموزش و پرورش، ستادهای اسکان و هتل ها در شهرستان های چرام، دهدشت گچساران بازدیدهایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در خصوص اسکان مسافران نوروزی در بارش ها هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و از چند روز قبل برنامه ریزی لازم برای اسکان اضطراری را انجام داده بودیم و اکنون مشکلی وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه همه ادارات استان در خصوص اسکان مسافران همکاری خیلی خوبی داشته اند، اضافه کرد: مردم در برخی از شهرستان های استان به کمک آمده اند و خانه هایشان را بدون هیچ چشم داشتی به روی مسافران باز کرده اند.

 

باقری با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه مسافری در راه مانده و یا مشکل اسکان داشته باشد، وجود نداشته، عنوان کرد: در بازدید از مراکز اسکان در شهرستان های مختلف از نزدیک با مسافران صحبت هایی داشتیم که هیچ کدام ابراز نارضایتی نمی کردند و از وضعیت اسکان رضایت داشتند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 384 هزار نفر در استان اسکان داده شده که 422 هزار نفر نیز از جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان بازدید داشته اند.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیل خبرگزاری شبستان شیراز سیل شیراز سیل گلستان گلستان بارش باران خسارت سیلاب مسافران نوروزی مسافران بی بی حکیمه س اسکان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه

یک دادگاه در فلسطین اشغالی، امروز چهارشنبه حکم داد که صباح عبدالسلام خواهر اسماعیل هنیه از زندان به بازداشت خانگی فرستاده شود.

به گزارش مشرق، با گذشت چند هفته از شهادت فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله صهیونیست‌ها به غزه، دادگاه شهر اشغالی «بئرشبع» حکمی تازه علیه خواهر اسماعیل هنیه صادر کرد.

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این دادگاه به آزادی او از زندان و انتقالش به بازداشت خانگی حکم داد.

سیزدهم فروردین بود که خبر بازداشت صباح عبدالسلام ۵۷ ساله، خواهر اسماعیل هنیه توسط نیروهای اسرائیلی منتشر شد.

رژیم صهیونیستی علت بازداشت او را «همکاری و ارتباط با فعالان حماس و اقدامات تحریک‌آمیز» خواند. به گفته صهیونیست‌ها، در خانه او در النقب، اسناد، وسایل ارتباطی و موارد مشکوک به «نقض جدی امنیتی» شناسایی شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث