Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرمزگان همواره یکی از مقاصد گردشگری در ایام نوروز بوده که گردشگران فراوانی از سراسر کشور برای گذراندن اوقاتی شاد و مفرح به این منطقه سفر می کنند به طوری که تا پایان روز گذشته بیش از یک میلیون و سیصد هزار گردشگر وارد این استان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ آغاز موج بارشی از نخستین های روز سال نو باعث غافلگیری مهمان های نوروزی در هرمزگان شده و در برخی از مواقع باعث نگرانی و بهم ریختن برنامه های سفر آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موج دوم بارندگی ها در هرمزگان از روز گذشته آغاز شده و موجب شده که مسئولان و مردم خون گرم هرمزگان از تمام توان و امکانات خود استفاده کرده تا مسافران نوروزی در امنیت و آرامش اسکان داده شوند.

100 سالن ورزشی جهت اسکان اضطراری مسافران نوروزی

رضا مدرس، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به آغاز بارندگی ها در هرمزگان عنوان کرد: در سطح شهر بندرعباس 30 سالن ورزشی و مسجد جامع شهر برای اسکان اضطراری مسافران در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: با آغاز بارندگی در بندرعباس مسافران نوروزی از ساعات اولیه بامداد به سالن های مختلف سطح شهر هدایت و اسکان داده شدند و هم اکنون نیز اسکان مسافران ادامه دارد.

مدرس تصریح کرد: در سراسر استان نیز 100 سالن فرهنگی ورزشی برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده و همه شهرستان ها آماده اسکان مسافران نوروزی در اماکن مسقف هستند.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت کافی برای اسکان متقاضیان در استان وجود دارد و مشکلی در اسکان مهمانان نوروزی نیست.

آغاز موج دوم بارندگی ها در هرمزگان

کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه با تاثیر موج بارشی امروز در استان شاهد بارندگی گاهی با رگبار و رعد وبرق خواهیم بود، اظهار کرد: از ساعات بعدازظهر از تاثیرات کلی این موج روی استان کاسته خواهد شد؛ اما همچنان احتمال تاثیر ضعیف آن روز پنجشنبه در مناطق دریایی و مناطق شرقی دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: طی امروز شرایط دریا  جهت تردد شناورهای مسافربری به جزایر خلیج فارس مساعد است؛ اما با توجه به بارندگی تا ساعات ظهر توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی و قایق های تفریحی از تردد دریایی خودداری کنند .

انتهای پیام/؛ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، حمیدرضا قانعی گفت: در زمان حاضر، ۲۷ سالن سینما در فارس فعال است و امسال هم چندین پروژه سینمایی شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعلام کرد: سالن‌های موجود سه شهرستان کوهچنار، بوانات و خرم بید به تجهیزات سینمایی مجهز شدند و تا پایان خرداد وارد چرخه اکران‌های سینمایی می‌شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: اسفند پارسال پردیس نخل لارستان با سه سالن درجه یک به بهره‌برداری رسید و نمایش در پردیس سینمایی یاس فسا هم آغاز شد.
قانعی اضافه کرد: هر چند به صورت رسمی این ۲ پردیس سینمایی هنوز افتتاح نشده اما بهره برداری از آنها اسفند پارسال آغاز شده است تا مردم فسا و لارستان از اکران‌های نوروزی بهره‌مند شوند.
قانعی با اشاره به افتتاح ۱۷ سالن سینما در شیراز تا پایان امسال گفت: با همکاری حوزه هنری و شهرداری شیراز، پردیس سینمایی استاد تارخ تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه