Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:58:41 GMT

85 فرصت سرمایه گذاری در کلانشهر اراک تعریف شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۱۷۰۴

85 فرصت سرمایه گذاری در کلانشهر اراک تعریف شد

سید «فرامرز مهاجرانی» روزچهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح مطالعاتی شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری کلانشهر اراک پارسال انجام و در راستای آن 85 طرح تعریف شده است که بخشی از آن ها تا پایان سال جاری کلید می خورد و به ثمر می نشیند.
وی بیان کرد: برآورد نخستین ارزش این طرح ها 30 هزار میلیارد ریال است که در صورت تحقق حدود پنج هزار فرصت شغلی جدید در اراک ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک ادامه داد: پیاده راه امیرکبیر، ایجاد پل های عابر پیاده در قالب گالری پل های تفریحی، پارک متر، ساماندهی ترمینال مسافربری فراهان، رستوران کوهپایه در بالای پارک امیرکبیر و مجموعه تفریحی پامچال از جمله طرح هایی است که در سال 98 کلید می خورد و بخشی از آن ها تکمیل می شود.
مهاجرانی اظهار داشت: ساماندهی باغ گل شهر صنعتی، تفرجگاه بلوار ورزش، راه اندازی مهد کودک و مجموعه ورزشی پارک بانوان، راه اندازی چندین بازار میوه و تره بار، راه اندازی شهرک صنوف و مجموعه بازیافت لاستیک و کاغذ مرکز دفن مدیریت پسماند اراک از دیگر طرح های پیش بینی شده برای سال جاری است.
سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک اضافه کرد: 65 ملک دانه درشت اراک با قابلیت های سرمایه گذاری کلان پارسال در کلانشهر اراک شناسایی شده که امید است مدیران مناطق مختلف شهرداری در راستای دعوت از این مالکان و تشویق آنان به سرمایه گذاری های مختلف تلاش مضاعفی به کار گیرند.
مهاجرانی عنوان کرد: بانک اطلاعات سرمایه گذران کشور در قالب 600 شرکت بزرگ نیز سال گذشته شناسایی شد که برای 100 نفر از آنان بسته های سرمایه گذاری در کلانشهر اراک ارسال شده است و تعدادی از آنان اعلام آمادگی کرده اند.
وی گفت: امید می رود در سال جاری از طریق این سرمایه گذاران گام های بلندی در راستای توسعه بیش از پیش کلانشهر اراک برداشته شود.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 620 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان مرکزی سرمایه سرمایه گذاران سرمایه گذاری میوه و تره بار 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

او افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور ۲ هزار نفر از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات راهبردی خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته قناعت نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه ۷ تفاهم نامه خبر داد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید.

ذاکریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان