Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@19:58:23 GMT

نخستین وقف گیلان در سال جدید به ثبت رسید

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۲۱۱۷

نخستین وقف گیلان در سال جدید به ثبت رسید

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام رمضانعلی پاکیزه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود گفت: سیدنورالدین میرباهوش، نیکوکار لنگرودی یک باب منزل مسکونی خود را در روستای پلت کله لنگرود به مساحت۱۷۰مترمربع وقف کرد.

وی با اشاره به سنت حسنه وقف، افزود: ارزش ریالی این ملک ۲میلیارد و پانصد میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود گفت: این نیکوکار ملک خود را به نیت استقرار روحانی و تامین هزینه جاری مسجد شهدای روستای پلت کله از محل اجاره بهای آن وقف کرده است.

حجت الاسلام رمضانعلی پاکیزه با بیان اینکه، شهرستان لنگرود یکی از پیشگامان وقف مشارکتی در گیلان است افزود: با ثبت این وقف جدید شمار موقوفه‌های این شهرستان به صد موقوفه رسید.

وی با بیان اینکه، راهکار جدید سازمان اوقاف برای مشارکت همگانی در سنت حسنه وقف، اجرای طرح وقف مشارکتی است، گفت: پارسال ۱۰وقف جدید با ارزش ریالی ۵میلیارد ریال در این شهرستان به ثبت رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود درادامه تصریح کرد: در سال۹۶، ۱۱۰نیکوکار لنگرودی یک وقف مشارکتی با نیت انجام فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان به ثبت رساندند.

شهرستان لنگرود ۱۰۰موقوفه و هزار و ۵۷۲رقبه دارد.

 

انتهای پیام / ق

 

با وقف منزل مسکونی نیکوکار لنگرودی نخستین وقف امسال ثبت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احکام شرعی سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • برآورد سطح زیرکشت برنج با داده‌های فضایی برای نخستین بار
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • توزیع تخم نوغان در گیلان