Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توزیع مرغ تنظیم بازاری در ۲۰ میدان اصلی تره‌بار پایتخت از ۵ فروردین ماه امروز شاهد کاهش قیمت این محصول در برخی خرده فروشی ها هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، 5 فروردین ماه مرغ تنظیم بازاری در ۲۰ میدان اصلی تره‌بار پایتخت در راستای کنترل بازار و تامین نیازها و جلوگیری از افزایش قیمت ها عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سعید راد»، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در این باره به رسانه ملی گفته بود که «در ۲۰ میدان اصلی آل احمد، صادقیه، تهرانسر، کارون، پیروزی، معلم، بهمن، شکوفه، آزادگان، فرمانیه، هروی مرغ گرم تنظیم بازاری کیلویی ۱۱۵۰۰ تومان و مرغ منجمد کیلویی ۱۰۵۰۰ تومان عرضه می‌شود البته برخی از بازار‌های روز و تره‌بار نیز از 5 فروردین ماه مرغ منجمد تنظیم بازاری را توزیع می‌کنند.»

 

حالا با بررسی های صورت گرفته گویا این سیاست های جواب داده و شاهد کاهش قیمت مرغ هستیم به طوری که مرغ که در روزهای ابتدای سال با قیمت 17 هزار تومان در برخی از خرده فروشی ها عرضه میش د حالا با قیمت 16 هزار تومان عرضه می شود.

 

بنا به گفته «عظیم حجت»، عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی به باشگاه خبرنگاران جوان «نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۱۰ هزار و ۸۰۰ و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ۱۴ هزار و ۹۰۰ تا ۱۶ هزار تومان است.»

 

وی اضافه کرده است: «با آغاز فعالیت کشتارگاه‌ها و روند عادی عرضه مرغ در سطح کشور، قیمت مرغ با سیر نزولی در بازار روبه‌رو شده است. با توجه به روند جوجه ریزی مناسب در واحد‌های مرغداری در اواخر بهمن و اوایل اسفند پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ در این چارچوب حرکت کند.»

 

افزایش قیمت مرغ در خرده فروشی ها در حالی رخ داده است که دولت و مسئولان بارها درخصوص برخورد با گران فروشان تذکر داده اند و در این راستا نیز در ابتدای سال جاری شاهد گشت های متعدد سازمان تعزیرات حکومتی هستیم و در نتیجه این گشت ها یکشنبه 4 فروردین ماه گشت تعزیرات حکومتی استان تهران با همراهی «مهدی کمال نیا»، معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات تهران و «بهروز طالبیان»، رئیس گشت مشترک تعزیرات تهران در بازرسی های خود موفق به کشف ۷ تن گوشت مرغ گرم شدند و آن را با قیمت تنظیم بازاری توزیع کردند.

 

گفتنی است دولت برای کنترل بهتر و بیشتر بازار مرغ از انتهای سال گذشته سیاست ممنوعیت صادرات مرغ تا پایان ماه مبارک رمضان را اعلام کرده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان شیراز سیل شیراز سیلاب خسارت سیلاب سیل گلستان دولت کاهش قیمت مرغ قیمت مرغ مرغ گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و نساجی به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه وطنی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و نساجی

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و نساجی

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750594

دیگر خبرها

  • زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir