Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آخرين اخبار دنياي فوتبال را با هم مرور مي کنيم.
به گزارش آريا، بالاخره اينتر هم تصميمش را گرفت و تمايلش را به همراهي ميلان در ساخت استاديوم اختصاصي اعلام کرد. به نقل از کوريره دلاسرا و گاتزتا دلو اسپورت، هردو باشگاه بالاخره به يک نتيجه نهايي رسيدند. ورزشگاه جديد درست در کنار سن سيرو ساخته و سن سيرو تخريب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزينه تخريب اين ورزشگاه تاريخي، توسط دو باشگاه پرداخت خواهد شد. حتي جزئياتي هم از اين پروژه به بيرون درز کرده که نشان مي دهد ورزشگاه جديد شهر ميلان، در حدود 60-65 هزار نفر گنجايش خواهد داشت و به نظر مي رسد بهره برداري و افتتاح آن در فصل 2023-2022 انجام گيرد. نسخه نهايي پروژه که در برگيرنده تمام جزئيات اين پروژه بزرگ که انتظار مي رود هزينه ساختش به 650 ميليون يورو برسد (300 ميليون يورو براي هر باشگاه)، تا اواخر ماه بعد يعني آوريل، به شهرداري ارائه خواهد شد. الگوي اصلي ورزشگاه، امارات آرسنال خواهد بود. تمام اطراف و نواحي باشگاه جديد به منظور ايجاد مغازه ها و فروشگاه هاي جديد، ارتقا داده خواهد شد. دو باشگاه هدفشان فقط ساخت يک ورزشگاه نيست، بلکه مي خواهند مکاني تفريحي براي خانواده ها هم باشد. نکته مهم در اين امر، بي نظير بودن اين پروژه در سطح اروپاست. اينتر و ميلان هردو قادر خواهند بود به ميزان مشترکي از ورزشگاه سودآوري داشته باشند و در زمان هايي که قرار نيست بازي برگزار شود، سود حاصل بين دو باشگاه تقسيم خواهد شد.

- در اين فصل، مصدوميت ها بلاي جان رم شده است. درحاليکه پيش بيني مي شد اکثر مصدومان اين تيم براي ديدار با ناپولي به ترکيب تيم رانيري برگردند، نه تنها هيچ کدام آماده نشدند بلکه الساندرو فلورنتزي و استفان الشعراوي نيز به جمع آنها اضافه شدند. به نقل از اسکاي اسپورت ايتاليا؛ آ اس رم در بازي با ناپولي نيز ترکيب ناقصي خواهد داشت و تقريبا رانيري به سختي مي تواند 11 بازيکن اصلي و 3 بازيکن ذخيره اش را در اختيار داشته باشد. ده روسي، پلگريني، پاستوره، مانولاس، اوندر و کولاروف مصدومان رم بودند. الساندرو فلورنتزي و استفان الشعراوي، هر دو در تيم ملي ايتاليا از ناحيه ساق پا آسيب ديدند و به حداقل 2 هفته زمان براي ريکاوري نياز دارند. در اين ميان فقط جنگيز اوندر به تمرينات رم برگشته است و شايد الکساندر کولاروف هم آماده شود. ساير مصدومان بعيد است براي ديدار با ناپولي در دسترس باشند. در طرف مقابل اخبار خوبي در اختيار کارلو آنچلوتي قرار گرفته است. اينسينيه و فابين رويز که گفته مي شد هر دو ديدار با رم را از دست مي دهند، ديروز (سه شنبه) در تمرينات نوبت عصر حاضر شدند و مي توانند پارتنوپي را در سفر به رم همراهي کنند. اينسينيه درحالي به تمرينات ناپولي برگشته که گفته مي شد حتي ممکن است ديدار رفت با آرسنال را هم از دست بدهد. بنابراين فقط غيبت دياوارا، آلبيول، کيريکش و زيلينسکي در بازي با رم قطعي است.

- در جريان پيروزي 2-0 تيم ملي اسپانيا مقابل مالت، سرخيو راموس برد شماره 121 خود در پيراهن لاروخا را تجربه کرد. به نقل از اوپتا؛ در تاريخ تيم ملي اسپانيا، هيچ بازيکني به اندازه سرخيو راموس و ايکر کاسياس موفق به کسب برد نشده است. ايکر کاسياس و راموس، رکوردداران بيشترين برد و بيشترين پيروزي در تاريخ لاروخا هستند:
كاسياس 167 بازى و 121 برد
راموس 162 بازى و 121 برد

- مسئولان باشگاه آژاکس با هدف جلوگيري از بازگشت آندره اونانا به بارسلونا، با او وارد مذاکره براي تمديد قراردادش شدند. به نقل از مارکا، به نظر مي رسد يکي از خروجي هاي بارسلونا در تابستان 2019، ياسپر سيلسن باشد. مسئولان آبي اناري ها قصد دارند تا آندره اونانا که محصول آکادمي بارسلونا است را به نيوکمپ بازگردانند اما اين دروازه بان براي تيم آژاکس هم بسيار مهم است و آن ها نمي خواهند او را به بارسلونا بفرستند. طي روزهاي آينده مدير برنامه هاي اونانا با مارک اورمارس ديدار خواهد کرد و در خصوص آينده اين بازيکن مذاکره مي کنند. پيوستن اونانا به بارسلونا در صورتي اتفاق مي افتد که سيلسن از اين تيم جدا شود در غير اين صورت شانس به خدمت گرفتن او کمرنگ خواهد شد؛ البته هيچ تضميني هم وجود نخواهد داشت که اين انتقال صورت بگيرد. اونانا ممکن است با مسئولان آژاکس به توافق برسد و با اين تيم تمديد کند. هيچ باشگاهي براي به خدمت گرفتن سيلسن با بارسلونا وارد مذاکره نشده است و بند فسخ اين دروازه بان هلندي 60 ميليون يورو است.

- مسئولان اتلتيکو مادريد به جذب الکس تلس و هکتور هررا دو بازيکن پورتو علاقه مند هستند و در تابستان آينده براي به خدمت گرفتن آن ها اقدام خواهند کرد. به نقل از مارکا، اتلتيکو مادريد به تغييرات در ترکيبش نياز دارد و آن ها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات آينده بازيکنان جديدي را به واندا متروپوليتانو بياورند. طبق گفته منابع پرتغالي، هکتور هررا هافبک مکزيکي پورتو با مسئولان اتلتيکو به توافق رسيده است و انتقال او به صورت آزاد با قراردادي 5 ساله در تابستان رسمي مي شود. همچنين پايتخت نشينان اسپانيا قصد دارند مدافع برزيلي پورتو يعني الکس تلس را هم به خدمت بگيرند. تلس 26 ساله بند فسخ 40 ميليون يورويي دارد اما مسئولان اتلتيکو اميدوارند تا اين مبلغ را کاهش دهند. از نيکولاس تاگليافيکو آرژانتيني که در آژاکس بازي مي کند هم به عنوان يکي ديگر از گزينه هاي تيم مادريدي نام برده مي شود. ارتباط مسئولين اين دو تيم با يکديگر خوب است و ممکن است تابستان امسال بار ديگر مسئولان دو تيم بر سر ميز مذاکره بنشينند.

- فابيو کواليارلا، مهاجم 36 ساله سمپدوريا و تيم ملي ايتاليا که هفته گذشته پس از 3048 روز دوباره پيراهن تيم ملي ايتاليا را به تن کرد، امشب موفق شد تا براي آتزوري گلزني کند. فابيو کواليارلا که در ديدار برابر ليختن اشتاين از روي نقطه پنالتي موفق به گلزني شد، با 36 سال و 54 روز سن به مسن ترين گلزن تاريخ تيم ملي ايتاليا تبديل شد. پيش تر اين رکورد در اختيار کريستين پانوچي بود که در يورو 2008 برابر روماني موفق به گلزني شد و او در آن زمان، 35 سال و دو ماه سن داشت. همچنين کواليارلا براي نخستين بار از سال 2010 است که در ترکيب اصلي تيم ملي ايتاليا قرار گرفته است. آخرين بار، کواليارلا در ژوئن 2010 در ديداري دوستانه برابر سوئيس در ترکيب اصلي آتزوري قرار گرفته بود.

- قرارداد آندر هررا، هافبک 29 ساله اسپانيايي منچستريونايتد در پايان فصل جاري منقضي مي شود و منچستريونايتد هنوز براي تمديد قرارداد وي وارد عمل نشده است. اين موضوع باعث شده تا پاري سن ژرمن براي جذب رايگان اين هافبک اسپانيايي اقدام کند. به گزارش پاريس يونايتد، پاري سن ژرمن و آندر هررا به توافقات اوليه دست يافته اند اما قراردادي ميان طرفين امضا نشده است. دليل اين امر، وقت خواستن هررا براي بررسي ساير پيشنهادات است چون چند باشگاه اسپانيايي وضعيت او را زيرنظر دارند. منچستريونايتد در خطر از دست دادن هافبک موثر خود به صورت رايگان قرار دارد.

- اگر اتفاق خاصي رخ ندهد، کيليان ام باپه و نيمار هر دو فصل آينده را نيز در پاري سن ژرمن توپ خواهند زد. پاري سن ژرمن پس از صرف هزينه 400 ميليون يورويي براي خريد نيمار و ام باپه و تبديل کردن آنها به گران ترين بازيکنان تاريخ فوتبال، همچنان از رسيدن به مراحل پاياني ليگ قهرمانان اروپا عاجز است. امسال به نظر مي‌رسد تيم توخل شانس خوبي براي جبران مافات ساليان گذشته دارد و پيروزي 2-0 در اولدترافورد ديگر هواداران پاريسي‌ها را نسبت به صعود مطمئن کرده بود اما شياطين سرخ دست به کار بزرگي زدند و در پاريس 1-3 پيروز شدند و حالا اين منچستريونايتد و نه پاري سن ژرمن است که در يک چهارم نهايي به مصاف بارسلونا مي‌رود. به گزارش پاريس يونايتد، منبع موثق نزديک به پاري سن ژرمن، در روزهاي اخير شايعات زيادي درباره آينده دو ستاره پاري سن ژرمن منتشر شد. درباره نيمار، همان طور که پدر اين بازيکن هم اخيرا گفت، برنامه‌اي براي جدايي وجود ندارد. نيمار و اطرافيانش زندگي خوب و راحتي در پاريس دارند و قرارداد با بانک ملي قطر هم مزيد بر علت شده تا نيمار حداقل براي تابستان امسال برنامه‌اي براي جدايي در سر نداشته باشد.
قضيه ام باپه فرق دارد. به گفته منابع موثق، پدر و ايجنت ام باپه به طور دائم در تماس با رئال مادريد است و حتي بحث انتقال به پايتخت اسپانيا در همين تابستان پيش رو نيز پيش کشيده شده اما حذف زودهنگام پي اس جي از ليگ قهرمانان اروپا همه معادلات را به هم ريخته است. ام باپه دوست ندارد پاريس را با چهره يک شکست خورده و زماني که تيم در رسيدن به هدفش ناکام مانده ترک کند. به همين خاطر هم همان طور که اخيرا در رسانه‌ها گفت، در پاري سن ژرمن مي‌ماند. گرچه بازگشت زيدان به نيمکت رئال مادريد ظاهرا او را وسوسه کرده بود. بنابراين در حالي که انتظار مي‌رود پاريس تابستان داغي در سال 2020 را تجربه کند، حداقل مي‌تواند مطمئن باشد که دو ستاره‌اش را براي فصل بعد نيز در اختيار خواهد داشت.

- هر روز نام جديدي به رئال مادريد لينک مي شود اما ادن هازارد نامي است که هميشه در کنار کهکشاني ها قرار دارد و قصد جذب او را دارند. به نقل از مارکا، ادن هازارد هافبک بلژيکي چلسي تنها گزينه رئال مادريد براي خريد در نقل و انتقالات تابستاني است و زيدان خواهان به خدمت گيري او است. باشگاه چلسي با توجه به محروميت از نقل و انتقالات، در تلاش است تا قرارداد هازارد را تمديد کند. قرارداد هازارد تا پايان سال 2020 است و اگر باشگاه انگليسي موفق به تمديد قرارداد نشود، در ژانويه 2020 به صورت بازيکن آزاد مي تواند به رئال مادريد بپيوندد. رئال مادريد در سال 2012 به پيشنهاد زيدان قصد داشت تا هازارد را به سانتياگو برنابئو ببرد اما بازيکن بلژيکي ترجيح داد به انگستان برود و حالا به نظر مي رسد با حضور زيزو روي نيمکت کهکشاني ها، هازارد به تيم مورد علاقه اش نزديکتر شده است. هازارد 28 ساله در بهترين فرم دوران حرفه اي خودش است و آماده رويارويي با بزرگترين مرحله از دوران فوتبالش است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هازارد رئال مادريد پاري سن ژرمن منچستريونايتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!