Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید جعفر رسولی فرماندار آمل با بیان اینکه آمل نخستین شهرستان مازندران در مسیر ورودی جاده هراز از تهران و نزدیک‌ترین شهر استان به پایتخت است، گفت: آمل به علت داشتن ده‌ها اثر تاریخی، طبیعی و گردشگری و از طرفی آب و هوای پاک کوهستانی، همه ساله از چند روز مانده به آغاز سال نو تا پایان تعطیلات پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شروع فعالیت ستاد تسهیلات سفر نوروزی در فرمانداری آمل گفت: خوشبختانه با همت وتلاش همه مسئولین عضو ستاد تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار نفر مسافر و گردشگران در دوره اول سفر در  مدرسه، هتل ها، مهمانپذیر، سوئیت آپارتمان و چهار مسافرخانه اقامت کردند.

فرماندار ویژه آمل از ورود بیش از یک و نیم میلیون خودرو به آمل اشاره کرد و افزود: تمهیدات اندیشیده شده از سوی ستاد تسهیلات سفر، شرایط آب و هوایی و نیز افزایش تور‌های آمل گردی در تعطیلات نوروزی جاری سبب شد تا ماندگاری مسافران افزایش یابد.

رسولی با تاکید برحضور مداوم مسئولین در ستاد تسهیلات سفر در نوروز ۹۸ گفت: سالانه بیش از ۵۰ میلیون تردد در جاده هراز، به عنوان یکی از کوتاه‌ترین جاده‌های ارتباطی مازندران با تهران ثبت می‌شود و بر اساس گزارش‌های اعلام شده به ستاد خدمات سفر شهرستان، روند ورودی مسافران در تعطیلات نوروز امسال بیشتر از مدت مشابه گذشته بود.

انتهای پیام/ م

استقبال مسافران نوروزی از مناطق گردشگری آمل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز عکس طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک است.

آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

آلومینیوم اراک نسبت به بازی قبلی یک تغییر داشته و امیر نوری جای خود را به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی و ابوالفضل سلیمانی به دلیل مصدومیت در فهرست تیم آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس حضور ندارند.

ترکیب آلومینیوم به این شرح است:
احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • امدادرسانی به گردشگر گرفتار در پل خدا آفرین بازفت
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید