Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسین اقبالی، رئیس انجمن شنا، درباره بهترین لحظه ورزشی سال ۹۷ بیان کرد: کسب مدال های طلا و نقره بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توسط شاهین ایزدیار از بهترین لحظه های ورزشی سال گذشته بود چرا که شاهین همانند نهالی بود که در بازی های پاراآسیایی به ثمر نشست.

وی ادامه داد: در سال گذشته شنا جانبازان و معلولین روند رو به رشدی را طی کرد و با برنامه ریزی مناسب و فراهم کردن شرایط برای حضور رده جوانان در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ توانستیم یکی از اهداف اصلی که جذب جوانان در رشته شنا بود را اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبالی افزود: علاوه بر نتایج خوبی که در مسابقات مختلف کسب شد، در بازی های پاراآسیایی جاکارتا نیز شاهین ایزدیار توانست با کسب ۶ مدال طلا و یک نقره عملکرد فوق العاده را رقم بزند. البته دیگر ملی پوشان ما در همین بازی ها به دلیل ادغام کلاس های یک تا چهار نتوانستند مدالی را کسب کنند اما رنکینگ های خیلی خوبی را بدست آوردند.

وی درباره برنامه سال جدید این انجمن گفت: در نیمه ابتدایی سال جدید باید سهمیه حضور در مسابقات جهانی و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنیم و ملی پوشان ما باید در رقابت هایی که تحت نظر IPC برگزار می شود شرکت کنند تا با ثبت رکورد مناسب سهمیه حضور در پارالمپیک را بدست آوریم.

رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین عنوان کرد: در سال جدید رویدادهای مختلفی در پیش داریم. در خردادماه در رقابت هایی که تحت نظر IPC در برلین برگزار می شود با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون شرکت خواهیم کرد. همچنین پس از لغو میزبانی کشور مالزی برای رقابت های جهانی، منتظر هستیم تا کشور میزبان مشخص شود تا در مسابقات جهانی هم شرکت کنیم و با ثبت رکورد و ارتقا رنکینگ ملی پوشان سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آوریم.

اقبالی درباره هدف انجمن در سال جدید بیان کرد: در سال ۹۸ به دنبال ارتقا کمیت شنا جانبازان و معلولین هستیم و همچنین در نظر داریم تا در سال جدید تعداد ملی پوشان شنا را افزایش دهیم و استعدادهای بیشتری را جذب کنیم و با تشکیل اردو و حضور در مسابقات مختلف سطح آمادگی ملی پوشان را بالا ببریم و همچنین با برگزاری دوره های آموزشی برای داوران و مربیان آنها را با آخرین تغییرات قوانین جهانی آشنا کنیم.

وی درباره عید نوروز عنوان کرد: تعطیلات عید فرصت مناسبی است تا بتوانیم به دیدن بزرگترها برویم و با افراد فامیل دیداری داشته باشیم.

رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین در پایان گفت: سال جدید را به مردم کشورم و خانواده ورزش جانبازان و معلولین تبریک می گویم و امیدوارم که در سال ۹۸ شاهد موفقیت تمام ملی پوشان در مسابقات مختلف باشیم و مانند سال گذشته ورزش جانبازان و معلولین افتخارات زیادی را در میادین جهانی و آسیایی بدست آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جانبازان خانواده دوره های آموزشی مالزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی نوجوانان (جام صفوی) روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی شهرستان اردبیل به پایان رسید که ملی‌پوشان خوزستانی به ۴ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز رسیدند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم آرمین شمسی پور، در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی یگائی، در وزن ۸۰ کیلوکرم عمادرضا محسن نژاد و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ایوب حسینوند قاسمی صاحب مدال طلا شدند و در وزن ۵۱ کیلوگرم کیارش احمدی نشان نقره را ازآن خود کرد.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی حسینوند، در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدمهدی آمون، در وزن ۷۱ کیلوگرم پوریا حسن زاده، در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرارسلان محمدی و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم یزدان دل روز به نشان برنز دست پیدا کردند. در وزن ۴۵ کیلوگرم نیز امیرمحمد حاجی وند به مقام پنجم رسید.

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم