Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به حادثه سیل در منطقه دروازه قرآن شیراز گفت: در حادثه یاد شده هم بخش خصوصی و هم بخش دولتی مقصر هستند.

دریابان علی شمخانی بامداد چهارشنبه اظهار داشت هر کس که در مسیل سیلاب‌بَر دروازه قرآن شیراز ساخت و ساز کرده به یقین مقصر است که به نظر من ترکیبی از بخش خصوصی و بخش های خدماتی و دولتی دراین قصور دخیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در کنار مسیل مجاور دروازه قرآن شیراز که یک نهر سیلابی بوده که در آن جاده ساخته شده است.
وی در خصوص انتشار مطالبی در فضای مجازی که شهرداری شیراز یا برخی ارگانهای دولتی و نظامی به عنوان مقصر این حادثه معرفی شده اند توضیح داد: من نمی توانم این موضوع را قضاوت کنم اما فردوسی شعری سراییده که جای تامل دارد که به جویی که یک روز بگذشت آب/نسازد خردمند در آن جای خواب.
دبیر شورای عالی امنیت ملی در پایان تاکید کرد: من از این موضوع که یک ارگان نظامی در محل سیل دروازه قرآن پادگان یا جاده ساخته است بی اطلاع هستم ولی این موضوع به صورت کارشناسی و دقیق بررسی خواهد شد و با عاملان و مقصران برخورد قانونی خواهد شد.
به گزارش ایرنا پنجم فروردین ماه جاری پس از بارش شدید باران شهر شیراز گرفتار سیل شد که در نتیجه این سیلاب در محل دروازه قرآن شیراز و برابر اعلام پزشکی قانونی، 19 نفر نیز جان خود را از دست دادند و 107 نفر مصدوم شدند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی تایید و اعلام شد

وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228779 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • موعود شمخانی کیست؟
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر