Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، از روابط عمومی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری، محمدکاظم منزوی اظهار داشت: نانوایان 3 هزار بسته نان را برای سیل زدگان آماده و ارسال کردند.
وی همچنین از ارسال 7 هزار و 200 قوطی شیرخشک نوزادان در قالب نخستین محموله و مقدار قابل توجه آب معدنی اهدایی به مناطق سیل زده گلستان طی هفته جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: این تصمیم در شورای تامین استان گلستان مبنی بر نیاز به 10 تن شیر خشک اعلام شده بود که با تصمیم شرکت صنایع شیر ایران این تعهد تامین به کارخانه تولید شیرخشک شهرکرد محول شد.
وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده بزودی 13 هزار قوطی دیگر برای کودکان به مناطق سیل زده کشور ارسال خواهد شد.
به گزارش ایرنا، سیلاب اخیر به برخی از مناطق شمالی کشور از جمله گلستان، مازندران و خراسان شمالی خسارت هایی وارد کرد که اوج این خسارت ها در شهرهای آق قلا ، گمیشان و بندرترکمن و روستاهای گلستان بود.
6199/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گلستان چهارمحال و بختیاری سازمان صنعت معدن و تجارت سیل کودکان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور

ایسنا/خراسان شمالی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی از توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور در سال گذشته خبر داد.

دکتر سعید کریمی در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های درمانی که با حضور مدیران ارشد خراسان شمالی امروز، ۸ اردیبهشت ماه انجام شد، رویکرد کنونی دولت را توسعه عدالت در سلامت ذکر و عنوان کرد: کاهش فاصله مناطق محروم و برخوردار از رویکردهای وزارت بهداشت است و بدین منظور تدابیر مهمی را در حوزه رشد شاخص های بهداشتی مناطق محروم اتخاذ کرده است.

وی افزود: استان خراسان شمالی در تعالی نظام سلامت و توسعه عدالت در این حوزه به خوبی عمل کرده و بررسی رشد شاخص‌های مبین این موضوع است.

کریمی با اشاره به استراتژی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق کمتر برخوردار، عنوان کرد: یکسان سازی تعرفه بخش دولتی و بخش خصوصی، پرداخت حق مقیمی به پزشکان، برداشتن سقف کارکرد پزشکان، اصلاح طرح قاصدک، کاهش مالیات پزشکان از جمله اقداماتی است که برای جان گیری بخش دولتی و رفع مشکلات مناطق محروم از جمله خراسان شمالی انجام شده است.

وی نیاز دست یافتن به توسعه یافتگی را داشتن برنامه و کارنامه ذکر و بیان کرد: در حوزه تجهیزات پزشکی در دولت سیزدهم انقلاب بزرگی رخ داده است و در حوزه نیروی انسانی نیز عملکرد بسیار خوبی به ثبت رسیده به نحوی که سال گذشته ۲۰۰۰ پزشک عمومی و تعداد قابل توجهی پزشک متخصص و فوق تخصص در کشور توزیع شده است.

کریمی همه اقدامات انجام شده را ارزشمند خواند و گفت: اقدامات و دستاوردهای این حوزه در راستای تحقق رویکرد نظام سلامت بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری