Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:23:04 GMT

لغو اجرای «مسیح و آرش» به احترام سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۲۹۸۴

لغو اجرای «مسیح و آرش» به احترام سیل زدگان

اجرای «مسیح و آرش» در جشنواره موسیقی منطقه آزاد چابهار چهارشنبه (۷ فرودین ماه) به احترام سیل‌زدگان کشور لغو شد.

به گزارش ایسنا، جشنواره موسیقی منطقه آزاد چابهار از امشب (چهارشنبه ۷ فروردین) با حضور چهره‌هایی مانند رضا صادقی، شهاب مظفری، علیرضا طلیسچی و… آغاز می‌شود.

این جشنواره قرار بود از شب گذشته و با حضور «مسیح و آرش» آغاز به کار کند که این اجرا به احترام سیل‌زدگان کشور لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین رضا صادقی نیز شب گذشته در صفحات شخصی خود اعلام کرد که همه در آمدهای حاصل از کنسرتش در منطقه آزاد چابهار را به بازماندگان سیل در کشور تقدیم می‌کند.

صادقی در این زمینه توضیح داده است: «تصمیم گرفتم به‌جای در خانه نشستن و تأسف خوردن به تور کنسرت‌های عید ادامه بدهم و درآمدش را برای مردمم هزینه کنم تا به دردی بخورد، تا فقط حرف زدن.»

کنسرت رضا صادقی چهارشنبه شب (هفتم فروردین ماه) در منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد.

جشنواره موسیقی منطقه آزاد چابهار ۷، ۸ و ۹ فروردین‌ماه در مجموعه «کلاسیک» برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد : همسان سازی حقوق معلمان باید از ابتدای فروردین ماه امسال اجرایی می‌شد و دولت موظف است که مابه تفاوت افزایش حقوق در فروردین ماه را در حقوق اردیبهشت ماه برای بازنشستگان اعمال کند.

کیومرث سرمدی واله عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : بازنشستگان جز اقشار زحمت کشی هستند که با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند. در عین حال حداقل دریافتی آن‌ها پاسخگوی نیاز‌های زندگی آن‌ها نیست.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی برای حل این مشکل از سال گذشته موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان را در دستور کار قرار داد تا بازنشستگان بتوانند حداقل ۹۰ درصد دریافتی شاغلان را دریافت کنند.

سرمدی واله اظهارداشت : این موضوع بعد از تصویب در صحن علنی مجلس، در برنامه هفتم توسعه نیز مصوب شد و لذا درحال حاضر هیچ مانع قانونی برای اجرای این قانون وجود ندارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس  تاکید کرد : همسان سازی حقوق معلمان باید از ابتدای فروردین ماه امسال اجرایی می‌شد و دولت موظف است که مابه تفاوت افزایش حقوق در فروردین ماه را در حقوق اردیبهشت ماه برای بازنشستگان اعمال کند.

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند