Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:52:08 GMT

حرکت راهیان نور بهترین ظرفیت تربیتی برای جوانان است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۳۰۶۱

حرکت راهیان نور بهترین ظرفیت تربیتی برای جوانان است

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش گفت: بازدید از مناطق عملیاتی در رفتار جوانان و نوجوانان اثرات مثبتی برجای گذاشته است تا جایی که حرکت راهیان نور بهترین فضای تربیتی برای جوانان و نوجوانان است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور امیرحسن سیفی دربازدید از مرکز رسانه ای راهیان نور در اهواز اظهار داشت: در چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب نیروهای مسلح ثابت کردند که تنها مولفه‌های فیزیکی در تداوم پیروزی انقلاب اثرگذار نیستند بلکه نیروی انسانی این مولفه‌ها را تغییر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: راهیان نور صحنه برشماری فرصت‌ها و یک صحنه‌ متعالی، منطقی، روشمند و علمی است که به جهانیان ثابت می‌کند که از نیروهای مسلح ماموریت محور عبور کردیم.
سیفی ادامه داد: مقصدهای راهیان نور صحنه‌ پیش روی نیروهای مسلح و مردم است؛ حضور در این صحنه موجب دلگرمی نیروهای رزمنده دوران دفاع مقدس است تا امید را در کشور زنده کنند و جوانان ایرانی راه‌ راهیان نور و امید به دفاع در مقابل قدرت‌های بزرگ را زنده نگه‌ می دارند.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش اظهار داشت: راهیان نور صحنه مرور و امتحان گذشته و بازخوانی شرایط کنونی، احصا و تجزیه‌ و تحلیل آن است و کمک می کند جوانانی که به هر ترتیب از فضای معنوی گرفته‌اند تبدیل به انسان‌هایی شوند که در مسیر اهدافشان همچون شهیدان صیاد شیرازی و باکری عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه قرارگاه راهیان نور ارتش نیز 15 طرح را برنامه ریزی کرده است بیان کرد: حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور و بازخوانی دفاع مقدس در این حرکت عظیم می‌تواند در انتقال فرهنگ دفاع مقدس و تغییرات مثبت در سبک زندگی مؤثر باشد.
سیفی اضافه کرد: برگزاری حرکت راهیان نور در آغاز سال آثار مثبتی در زندگی افراد برجای می‌گذارد و ذکر روایات عملیات دفاع مقدس در مکان و زمان مناسب توسط راویان زبده و آگاه با ارائه محتوای غنی از رشادت‌های بی‌نظیر شهدا و رزمندگان اثرات مثبتی را بر روی افراد و خانواده‌ها برجای می‌گذارد و در مقاطعی از زمان نیز تلنگرهای خوبی در مسیر زندگی افراد ایجاد می کند.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش گفت: راهیان نور پس از تأکیدات رهبرمعظم انقلاب به‌ عنوان یک وسیله در تغییر رفتار دیده می‌شود و در طول سال نیز تلاش کردیم برای جلوگیری از تحریف وقایع جنگ، دوره‌های آموزشی بیان وقایع جنگ را برگزار کنیم.
وی ادامه داد: بیان صادقانه و واقعی رویدادهای دفاع مقدس آن‌ قدر رسا و بلیغ هست که نیازی ندارد کسی مطلبی به آن اضافه کند.
سیفی با بیان اینکه ما باید راهیان نور را به یک زیارت بامعرفت تبدیل کنیم افزود: آنچه در دفاع مقدس رخ‌ داده است اگر بدون تحریف و غلو بیان شود بیشترین تأثیرگذاری را خواهد داشت.
3004/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي راهيان نور جوانان فضاي تربيتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ مجموعه کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس که تا کنون دو جلد از آن به چاپ رسیده عملیات بیت المقدس و رمضان را روایت کرده است.
از تاسیس سپاه پاسداران در اهواز تا عملیات مختلف و ورود به خاک عراق موضوعاتی است که دراین کتاب به آن پرداخته شده است.
جلد اول این کتاب به خاطرات دوران کودکی تا خرداد ۶۱ و جلد دوم کتاب از تیرماه ۶۱ تا اسفنده سال ۶۴ را روایت می‌کند.
خاطرات سال‌های پایانی جنگ به روایت احمد غلامپور در جلد سوم آن منتشر می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است